El Rey Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Pota de Jaguar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament El Rey Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Sofà llit: individual
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, 1 dormitori

Habitació econòmica, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23 Moho Street, Belmopan
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kiki Witz
Kiki Witz
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 62 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 5.00 i 15.00 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 25 USD.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 17:30 i les 00:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
El Rey Belmopan
El Rey Hotel
El Rey Hotel Belmopan
Hotel El Rey
El Rey Hotel Belize/Belmopan
El Rey Hotel Hotel
El Rey Hotel Belmopan
El Rey Hotel Hotel Belmopan
Preguntes freqüents
Opinions: El Rey Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de des. de 2022
2/10, Horrible
Andrew
12 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (des. 2022)
2/10, Horrible
isaac
Viatge en família
12 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel horrible!!
isaac
Estada d’1 nit (nov. 2022)
4/10, Deficient
Douglas
26 d’oct. de 2022
Douglas
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Keva
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keva
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
YOHANNA
Viatge de negocis
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOHANNA
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
Doreen
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Doreen
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
elinor
13 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
elinor
Estada de 8 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
robert
1 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
robert
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
VICTOR MANUEL
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
VICTOR MANUEL
Estada de 4 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
dawg
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
dawg
Estada de 3 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Melissa
18 de març de 2022
Melissa
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Landy
Viatge en família
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Landy
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisa
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Crozet, Louisiana
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Crozet
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
JC, Hopkins, Belize
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JC
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Martin
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Martin
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and simple
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)