Rede Andrade Hangar
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Bosc Rodrigues Alves Jardí Botànic de l'Amazònia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rede Andrade Hangar





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Room With Street View

Room With Street View
Carregar totes les fotos de: Single Room With Street View

Single Room With Street View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Travessa Alferes Costa, 2716 - Pedreira, Belém, PA, 66083-109
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Docas
Rede Andrade Docas
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.005 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hangar Belem
Hangar Hotel Belem
Hotel Hangar
Preguntes freqüents
Opinions: Rede Andrade Hangar
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 8 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARLA
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARLA
Estada de 10 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
23 de març de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Razoável
Leonardo
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Eduardo
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Simples e com bom cafe da manhã
Eduardo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA
20 de març de 2025
MARIA
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Priscila
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Precisa melhorar
Priscila
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Raul
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Raul
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Camina
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camina
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Gustavo
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Bom custo-benefício
Gustavo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Júnior
18 de març de 2025
Júnior
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
João
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
RAMUEL
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAMUEL
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Berg Hickymann
12 de març de 2025
Berg Hickymann
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 19 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom para excelente hotel
Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ana paula
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana paula
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Cleber de Mello Gonçalves
11 de març de 2025
Cleber de Mello Gonçalves
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CASSIA D
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CASSIA D
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Marcio Andre
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Marcio Andre
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Werick
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Werick
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ederson
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ederson
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Leonardo
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Leonardo
Estada d’1 nit (març 2025)