Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rede Andrade Hangar





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(31 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Room with Street View

Room with Street View
Carregar totes les fotos de: Single Room with Street View

Single Room with Street View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Travessa Alferes Costa, 2716 - Pedreira, Belém, PA, 66083-109
Sobre aquest allotjament
Rede Andrade Hangar
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hangar Belem
Hangar Hotel Belem
Hotel Hangar
Preguntes freqüents
Opinions: Rede Andrade Hangar
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hospedagem ruim
Viatger verificat
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ANA C PAZ
18 de juny de 2025
ANA C PAZ
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Luis G
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Luis G
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Alyce
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alyce
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ELISVALDO
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELISVALDO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Adonis
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok hotel
Adonis
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Fabio
12 de juny de 2025
Fabio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
francisco
11 de juny de 2025
francisco
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hidemi
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidemi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ELISVALDO
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELISVALDO
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ednelson
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ednelson
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatriz
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
olamir
Viatge en grup
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
olamir
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ociene
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ociene
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
José O F
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
José O F
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janaína
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janaína
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LUAN
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raphael Hugo
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raphael Hugo
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DENILSON
24 de maig de 2025
DENILSON
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Márcio Alexandre Perete
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Márcio Alexandre Perete
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Dominique Allan
21 de maig de 2025
Dominique Allan
Estada de 2 nits (maig 2025)