No.5 Guangqumenwai South Street, East 2nd Ring, Beijing, Beijing, 100062
Què hi ha als voltants
Mercat del Carrer de la Seda - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
Temple del Cel - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
Carrer Wangfujing - 5 minuts en cotxe - 4.9 km
Plaça de Tiananmen - 5 minuts en cotxe - 4.8 km
Ciutat Prohibida - 7 minuts en cotxe - 5.7 km
Com moure’s per la zona
Beijing East Station: 5 min en cotxe
Guangqumenwai Station: 4 min a peu
Aeroport Internacional de Pequín-Capital (PEK): a 44 min en cotxe
Restaurants
星巴克 - 6 minuts a peu
天空岛咖啡 - 6 minuts a peu
不二唐门牛肉面 - 6 minuts a peu
鸿云楼饭庄 - 1 minuts a peu
品上品涮肉坊 - 7 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Feitian Hotel Beijing
Hotel a prop de Carrer Wangfujing
Aprofita que Feitian Hotel Beijing ofereix un casino, una perruqueria i una sala de jocs o videojocs. Hi ha un bar i un centre de negocis disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Servei d'aparcador de cotxes (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
Servei de cangur (de pagament), botiga de regals o quiosc i porter o grum
Caixa forta a la recepció i servei de bugaderia
Característiques de l'habitació
Totes 204 habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara Internet d'alta velocitat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Disponible a totes les habitacions: Internet d'alta velocitat
Aparcament i opcions de transport
Aparcament amb assistència a les instal·lacions (recàrrec)
Menjar i beguda
Un bar
Activitats
Casino
Sala de jocs o videojocs
Per a famílies
Sala de jocs o videojocs
Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)
Comoditats
Botiga de regals o quiosc
Caixa forta a la recepció
Perruqueria
Serveis per als clients
Porter o grum
Serveis empresarials
Centre de negocis
Més serveis
21 plantes
Serveis de l’habitació
Entreteniment
Canals per cable i per satèl·lit
Altres
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada exprés disponible
Sortida
Registre de sortida exprés disponible
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Feitian Hotel
Feitian Beijing
Feitian Hotel Beijing
Feitian Hotel Beijing Hotel
Feitian Hotel Beijing Beijing
Feitian Hotel Beijing Hotel Beijing
Preguntes freqüents
Quant costa aparcar a Feitian Hotel Beijing ?
S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per un recàrrec.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Feitian Hotel Beijing ?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.
On es troba Feitian Hotel Beijing ?
Aquest hotel es troba a Chaoyang. A més, tindràs Mercat del Carrer de la Seda a 3 km i Carrer Wangfujing a 4,9 km. Parc de Compres Solana Lifestyle i Mercat d'Antiguitats de Panjiayuan també són a menys de 5 km. Guangqumenwai Station és a 4 min a peu i Shuangjing Station, a 11 min.
Opinions: Feitian Hotel Beijing
Opinions
6,6
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 3 de 22 opinions
10-Excel·lent
3
Puntuació 8: Bo. 6 de 22 opinions
8-Bo
6
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 22 opinions
6-Acceptable
7
Puntuació 4: Deficient. 5 de 22 opinions
4-Deficient
5
Puntuació 2: Horrible. 1 de 22 opinions
2-Horrible
1
8,0/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Nils
14 de juny de 2012
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Långt till tunnelbana, inga engelskakunskaper
Nils
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hotel for the local crowd
Not at all what I expected. The hotel is clearly more suited for locals. I got stuck with a half room with no window - obviously that was the room reserved for people that book through Expedia. The hotel location is bad making daily commutes to other parts of the city a nightmare. The hotel is not well known which makes it difficult for foreigners to find their way back to the hotel in a cab - even with an address. The staff was patient but clearly lacked an ability to communicate with foreign travelers. Next time I'll stick with a western hotel.
Viatger verificat
8/10, Bo
Joe, London
17 d’oct. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Language Problem
The Hotel was good but for a 4 * plus hotel--only one girl there spoke any English or any other language. Once the English speaking girl left it was hard to make oneself understood.
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God service men...
Hotellet har et rigtig god service, men problemet er at de fleste der arbejder på hotellet kan ikke tale engelsk. Det vil derfor give et mindre god service pga. kommunikationen.
Ali
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 de juny de 2011
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de juny de 2011
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Service OK No English No return on deposit
The hotel asked me to deposit $40 USD as deposit which I paid cash and they gave me a receipt. Its an unusual step so I forgot to ask for my deposit back upon check out.
After returning to US a day later, I got no response back when I sent an email. No one could speak English on the phone so that was useless. They did not respond even when the hotels.com representative called and sent them email.
I think the hotel staff should learn how to speak English if they want to host international guests.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Martin, Fredericia, Denmark
26 de maig de 2011
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not 4.5 star, Wrong location
We chose the hotel because of its location, near the subway, but this is placed wrong on Hotels.com. We gave up finding cabs that could find the hotel, and started taking the bus to the subway.
Beside that we chose the hotel because of its fitness room, which was temporally under construction?? - I wonder if it exists.
As described in other recommendations this Hotel is not near a 4.5 star hotel, No coffee and smelly carpets.
The staff doesn't speak very much English, but the try to help as much as they can.
Martin
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de maig de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de maig de 2011
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chinese Style
The hotel was by no means a 4.5 star property.
the pillows and sheets were plastic.
for two people they gave one towel.
the shower drain was clogged.
Only tea. No coffee or sugar.
No irron or irroning board.
Room carpets were dirty.
Staff had very poor english.
However, Lobby was nice and staff were kind.
choose a diffrent location!
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de maig de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feitan Hotel - fräscht och trevligt
Fräscht rum. Det märks att rummen var nyligen renoverade. 10 minuter taxiresa in till Himmelska fridens torg.
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Thomas, Houston, TX
19 d’abr. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A very clean place
It was a very clean and fresh smelling hotel with very nice bed, pillows as well as fresh sheets, which is very hard to see in China.
Most of the staff does speak English.
Much better than I expected based on my other stays in Beijing before.
Thanks to Hotels.com as well as Feitian hotel
Thomas
4/10, Deficient
Eitan, Israel
3 d’abr. de 2011
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not recomended
Staff simply don't speak any English they gave us a single room although we paid for business superior room than after many claim and help from guests that spoke bits of English they changed to double but still a small room and not the room we ordered just choose another hotel
Eitan
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 de març de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de març de 2011
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not good for English speakers
If you don't speak Chinese, you will have a tough time here. I would say it's not quite a 4.5 star hotel. There is only one nonsmoking floor which is hard to get on. The rooms aren't bad but are a little small for this star level, and have very tiny windows that could make on go a bit crazy if you need to see outside.
Viatger verificat
4/10, Deficient
Tom, Amsterdam
20 de nov. de 2010
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not impressed at all
Location is horrible. Even cab drivers have a hard time finding it. Some even do not find it.
English is a major issue for the staff. So if there is an issue (like I had with the reservation) because of the language barrier, it quickly turns into a nightmare
Staff is very unhelpful. If you want a taxi, you will have to stand on the street yourself to wave for a cab (the bell boys will not do it for you ... although they have nothing lse to do).
Check-out was a nightmare: my room had to be inspected. That took about 40 min and made me almost miss my flight. Then I got all sorts of mini-bar charges for things I never consumed b ecasue I was in a hurry (almost missed my flight) and the satff does not speak English, there was nothing I could do but pay. Horrible experience.
Breakfast is served until 9 am. No decent restaurant. Although the hotel has everything to be a four star hotel, it feels very uncosy. Rooms are OK though
Tom
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2010
L'Hotel è molto bello ma nessuno al suo interno parla bene l'inglese.
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’oct. de 2010
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 d’oct. de 2010
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Sarah, New Brunswick, Canada
30 de juny de 2010
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Useless staff in a bad neighbourhood
The hotel was more than difficult to find. Noone had heard of it. The phone number listed on Expedia did not exist. Finally received the phone number and called for directions. They hung up on me because they did not speak English. After finally finding the hotel, the staff were useless. They could not even show me on the map where they were located. They could not understand that the room had been paid for online. They could not give any information on how to get to popular tourist sights. The rooms were very nice and clean, but the hotel was on a long walk to a metro station. There was not even a convenience store close by.
Sarah
10/10, Excel·lent
Krista, Scranton, PA
7 de maig de 2010
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice hotel
The hotel was clean and in a good location with taxi rides to many of the major attractions costing very little. The staff had so-so English but made every effort to accomodate us. The included breakfast was very good and there was a large western-style buffet in the evenings (not included). Rooms were comfortable and had both bath tubs (rare in China) and showers.