Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Monarch





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Akhmed Melashvili Street 37, Batumi, 6010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MiraMar Luxury Residences
MiraMar Luxury Residences
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 36 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 80.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Monarch Hotel
Hotel Monarch Batumi
Hotel Monarch Hotel Batumi
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Monarch
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julien
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniil
5 de maig de 2025
Daniil
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Henrik, København SV
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henrik
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ulf
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulf
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Situation et confort de qualité
Michael
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arslan
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arslan
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie Rose, PORTLAND
Viatge en parella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie Rose
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marina
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fatma Zuhal
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatma Zuhal
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marie Rose, PORTLAND
26 de des. de 2024
Marie Rose
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
ola
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ola
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mehmet
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Malchazi
26 de nov. de 2024
Malchazi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
serkan
Viatge en grup
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Batum seyahat
serkan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hakan
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect location and fair services
Hakan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennifer
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jennifer
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Rory
30 d’oct. de 2024
Rory
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
L
19 d’oct. de 2024
L
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Vachan
Viatge en grup, Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vachan
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ERDEM
Viatge en grup
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERDEM
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
kamil ali
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kamil ali
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Kati
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel close to everything
Kati
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dilsat
Viatge en grup
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dilsat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Janet
Viatge en parella
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada de 2 nits (set. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets