Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International
Hotel a la vora de la badia amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Zest)

Habitació superior (Zest)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Sofà llit: doble
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Sofà llit: doble
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Duyung Sei, Jodoh, Batu Ampar, Batam, Riau Islands, 29432
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Styles Batam Nagoya
Ibis Styles Batam Nagoya
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 170 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 80000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 175000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Zest Hotel Harbour Bay Batam
Zest Hotel Harbour Bay
Zest Harbour Bay Batam
Zest Harbour Bay
Preguntes freqüents
Opinions: Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KIAT SIA
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KIAT SIA
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KIAT SIA
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KIAT SIA
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kean Heng, Kulai
10 de maig de 2025
Kean Heng
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
saraz
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
saraz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Eng Choon
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eng Choon
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
saraz
25 de gen. de 2025
saraz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abu Bakar
Viatge en parella
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abu Bakar
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Suhaila
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suhaila
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
sudarsono
24 de nov. de 2024
sudarsono
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
sudarsono
24 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
sudarsono
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Faisal Mohammed Ali
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Faisal Mohammed Ali
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dan Lee
Viatge en grup
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan Lee
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
saraz
Viatge de negocis
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
saraz
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Kee Huat
Viatge en parella
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kee Huat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Kamsan
Viatge en família
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamsan
Estada de 3 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Seah
22 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seah
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Gerald
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Seah
4 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seah
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Albert
31 de març de 2024
Albert
Estada d’1 nit (març 2024)
4/10, Deficient
Mufaddal
8 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mufaddal
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Seah
17 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seah
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
SAM S
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SAM S
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Nurbahiyah
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurbahiyah
Estada d’1 nit (febr. 2024)