Pacific Palace Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Terminal de ferris Harbour Bay

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Pacific Palace Hotel

Vestíbul
Habitació amb dos llits individuals | 1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Exterior
Hi ha 2 restaurants amb esmorzars
Bar al costat de la piscina

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Banyera d’hidromassatge
  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions

Habitació amb dos llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació estàndard

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació triple Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació amb dos llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Deluxe Triple Room

  • Capacitat per a 3

Cabin Twin Room

  • Capacitat per a 2

Cabin Double Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Double Room

  • Capacitat per a 2

Executive Suite

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Family Room

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
JL Duyung Sei Jodoh, Batam, Batam Island, 29432

Què hi ha als voltants

  • Terminal de ferris Harbour Bay - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Centre Comercial Nagoya Hill - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Centre Comercial BCS - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Gran Centre Comercial Batam - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Terminal de Ferri de Batam Centre - 8 minuts en cotxe - 8.9 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Batu Besar-Hang Nadim (BTH), Batam: a 26 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Top 21 Resto & Lounge - ‬9 minuts a peu
  • ‪Morning Bakery Harbour Bay - ‬8 minuts a peu
  • ‪Golden Palace - ‬1 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬9 minuts a peu
  • ‪Martabak Har - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Pacific Palace Hotel

Hotel a prop de Terminal de ferris Harbour Bay
Centre Comercial Nagoya Hill se situa a prop d'on és Pacific Palace Hotel, que ofereix una sala de festes, un bar al costat de la piscina i una botiga de queviures o una botiga a l'abast. Regala't una exfoliació corporal, un tractament corporal o un tractament facial a Adorabella Massage, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un bar.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), caixer automàtic i caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge, ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 180 habitacions ofereixen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Sabatilles i parets insonoritzades
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Servei de connexió amb la terminal de ferris (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina

Restaurants a les instal·lacions

  • Athena Restaurant
  • Golden Palace
  • Neptune Lounge

Activitats

  • 2 piscines d'hidromassatge
  • Centre de benestar
  • Piscina infantil
  • Sala de festes
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina infantil
  • Supermercat o botiga de queviures

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Spa complet

  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Massatge
  • Piscina d'hidromassatge
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Bany

  • Assecador de cabells
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Pacific Palace
Pacific Palace Hotel Batam
Pacific Palace Batam
Pacific Palace Hotel
Pacific Palace Hotel Batam
Pacific Palace Hotel Hotel
Pacific Palace Hotel Batam
Pacific Palace Hotel Hotel Batam

Preguntes freqüents

Pacific Palace Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Pacific Palace Hotel?

Amb data 5 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Pacific Palace Hotel el dia 6 d’ag. de 2025 són d'almenys 39,79 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Pacific Palace Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Pacific Palace Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Pacific Palace Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Pacific Palace Hotel?

Registre de sortida: 11:00.

Pacific Palace Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

Opinions: Pacific Palace Hotel

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 25 de 79 opinions
Puntuació 8: Bo. 28 de 79 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 21 de 79 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 79 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 79 opinions

7,8/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Suresh Chris

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place and easy to travel around to the places of interest
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Suresh Chris

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice and accommodating. The breakfast was delicious
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Wee Peng

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good hotel

Staff are all very friendly and professio2
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

MOHD

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was superb and excellent...sure will book again next time
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Lynette

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Frankie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Frankie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

It’s like going home….

I hv always been impressed with their level of service and staff’s attitude. They go way out to make sure guest hv a great home like experience. Thank you!!
Estada de 2 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Frankie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great stay as usual!

I hv been staying here in my last few visits, the staff is extremely hospitable and friendly. They upgraded my room because Inam a frequent customer which is much appreciated. AC is cold enough and the only feedback for management is consider sound proofing windows for the outside facing rooms.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

8/10, Bo

KENTARO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ROOM is big enough.
Estada de 2 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Jasteen Qays Bin Md

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

6/10, Acceptable

Andy

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Room 713

The window view of Room 713 is blocked by the lift structure visually. I was told by the front desk staff that there is no other rooms available on that night of our arrival on 22 September. We have to bear with the "no window view" until we check out of the hotel. This is the second time we stay at Pacific Palace Hotel and will be the last time. It is confusing that I have reserved 4 rooms online at a month ago and fully paid, so the hotel management failed to arrange a better room for us. The hotel staff told me that I should find out in my own capacity about the living condition of Room 713 before booking online. Please tell me how the hell should I know i have been allotted to Room 713 and also the living condition of Room 713 where my source of information comes only from the illustrations of the hotel website? Should not the hotel management be responsible in looking at Room 713 and other rooms affected by the lift structures?
Estada d’1 nit (set. 2023)

6/10, Acceptable

Andy

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Room 713

This is our second time staying at Pacific Palace Hotel. I recommended this hotel to my friends as we will be visiting Batam again on the weekend of 22 - 23 September. So a month ago, I booked 4 rooms for the group. On arrival, we were told by the counter staff that Room 713's window is visually blocked by the lift structure. So my colleague who stayed in that room has to shut down the window at all time. We asked for a change of room but was told that all rooms were taken up. Can the hotel management look into this issue of Room 713 and all other vertical and corresponding rooms? It was a killing joy for guests who have to put up with such living conditions. This will be the last time we are staying at Pacific Palace Hotel.
Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

Andy

Estada d’1 nit (set. 2023)

8/10, Bo

KENTARO

Estada d’1 nit (jul. 2023)

10/10, Excel·lent

Peter

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pacific Hotel Batam

Estada de 2 nits (jul. 2023)

10/10, Excel·lent

SUDHAKAR

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
.
Estada d’1 nit (jul. 2023)

6/10, Acceptable

JEFF

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Curtains need to change to blackout ones as the sunlight really shine through the existing curtains when we sleep
Estada de 3 nits (maig 2023)

10/10, Excel·lent

Andy

Estada de 2 nits (abr. 2023)

6/10, Acceptable

Seah

Estada de 2 nits (febr. 2023)

6/10, Acceptable

wishXsr

Què no li ha agradat: Neteja
Quite run down hotel. Cleanliness need to improve, towel are not clean

8/10, Bo

Zaw

Estada de 2 nits (set. 2022)

8/10, Bo

SOON

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Unique design.
Estada d’1 nit (set. 2022)

8/10, Bo

Candy

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We are happy with the stay
Estada d’1 nit (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Food & ambiance was worse, the room was big but run down with the price, not worth it.
Estada de 2 nits (des. 2019)