SmartRoom Barcelona
Hotel a Barcelona amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament SmartRoom Barcelona





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
3 de des. - 4 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(31 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, terrassa

Habitació Deluxe, terrassa
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, terrassa

Habitació doble superior, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, amb bany privat, vistes a la ciutat

Habitació superior, amb bany privat, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

Exe Barberà Parc
Barbera del Valles
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 527 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer d'Olzinelles, 56, Barcelona, 08014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La França Travellers - Adults Only
La França Travellers - Adults Only
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 764 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 5.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: entre 7 i 15 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
SmartRoom Barcelona Hotel
SmartRoom Hotel
SmartRoom Barcelona Hotel
SmartRoom Barcelona Barcelona
SmartRoom Barcelona Hotel Barcelona
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: SmartRoom Barcelona
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,2
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Donald
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família amb nens petits
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucette
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucette
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
craig
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
craig
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ty
Viatge en família
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ty
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
9 d’oct. de 2025
Henry
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Delia
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Delia
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Xander
Viatge en parella
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xander
Estada de 5 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
kyle
22 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
kyle
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Vahid, Coquitlam
Viatge en família
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Vahid
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Xiomara J
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiomara J
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
swarrim
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
swarrim
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Manuel
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Espero volver y hospedarme ahí nievamente
Juan Manuel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laurène
7 d’ag. de 2025
Laurène
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lilian
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lilian
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahed
25 de jul. de 2025
Ahed
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hedvig
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rekommenderas!
Hedvig
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurizio
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurizio
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jane
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leanne
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leanne
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gloria
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Florim
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florim
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jay
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jay
Estada de 2 nits (juny 2025)

















