Le Bon Repos
Hotel a Barbezieux-Saint-Hilaire amb restaurant i bar 
Galeria de fotos de l’allotjament Le Bon Repos





Opinions
9,2 sobre 10, 
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Ventilador portàtil 
Un assecador de cabells 
Bany privat 
Bullidora elèctrica 
Cafetera/tetera 
Per cable 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, banyera

Habitació doble, banyera
El més destacat
Control de la temperatura 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Un assecador de cabells 
Bany privat 
Bullidora elèctrica 
Cafetera/tetera 
Per cable 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

79 Avenue Félix Gaillard, Barbezieux-Saint-Hilaire, 16300
Sobre aquest allotjament
Le Bon Repos
Allotjaments similars

La Boule d'Or
La Boule d'Or
- S’admeten animals
 - Aparcament inclòs
 - Wifi gratuïta
 - Restaurant
 
8.6 de 10, Excel·lent, 87 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
6 de nov. - 7 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.80 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
 
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.00 EUR per adult i 8.00 EUR per nen (preu aproximat).
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren 
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
bon repos Hotel Barbezieux-Saint-Hilaire
bon repos Barbezieux-Saint-Hilaire
bon repos BarbezieuxSaintHila
le bon repos Hotel
le bon repos Barbezieux-Saint-Hilaire
le bon repos Hotel Barbezieux-Saint-Hilaire
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Le Bon Repos
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
8,2
Ubicació
9,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 d’oct. de 2022
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Sandra
Viatge de negocis
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
lucette
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super sejour
lucette
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
JEAN PHILIPPE
Viatge de negocis
4 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEAN PHILIPPE
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean_Jacques
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfaction
Jean_Jacques
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Fabrice
24 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
frederic
Viatge de negocis
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbezieux
frederic
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Carine
Viatge de negocis
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carine
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge de negocis
4 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très Agréable
Arnaud
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Yoann
Viatge de negocis
5 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoann
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
jean marie
10 de set. de 2020
jean marie
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Michel
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Que du bonheur !!
Michel
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
eric
28 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
eric
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Marc
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J'y retournerai
Marc
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Dominique
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
une bonne adresse
Dominique
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
DIDIER
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIDIER
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Jean Louis
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean Louis
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Marie, Nantes
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Frederic
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon rapport qualité prix.
Frederic
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Daniel, Boutersem
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Janet
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super stop over in every way
Janet
Estada d’1 nit (set. 2018)


