éL Hotel Royale Banyuwangi
Hotel a Banyuwangi amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament éL Hotel Royale Banyuwangi





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la piscina

Habitació Deluxe, vistes a la piscina
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 llit de matrimoni gran, banyera, nivell executiu

Vil·la, 1 llit de matrimoni gran, banyera, nivell executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Or Twin Room

Deluxe Double Or Twin Room
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Osing Villa

Osing Villa
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Or Twin Room With Pool View

Deluxe Double Or Twin Room With Pool View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Raya Jember KM 7, Banyuwangi, East Java, 68461
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kokoon Hotel Banyuwangi
Kokoon Hotel Banyuwangi
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 125000 IDR per adult i 62500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 150000 IDR només l'anada (entre 5 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
EL Royale Hotel Resort Banyuwangi
EL Royale Hotel Resort
éL Royale Banyuwangi
Hotel éL Hotel Royale Banyuwangi Banyuwangi
Banyuwangi éL Hotel Royale Banyuwangi Hotel
Hotel éL Hotel Royale Banyuwangi
éL Hotel Royale Banyuwangi Banyuwangi
EL Royale Hotel Resort
éL Hotel Royale
éL Royale
Royale Banyuwangi Banyuwangi
éL Hotel Royale Banyuwangi Hotel
éL Hotel Royale Banyuwangi Banyuwangi
éL Hotel Royale Banyuwangi Hotel Banyuwangi
Preguntes freqüents
Opinions: éL Hotel Royale Banyuwangi
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
FABIO H
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FABIO H
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Petar
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel with an amazing staff!
Petar
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Gilles
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 nuits en couple avant Mont Ijen




Gilles
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Dharampal Hanthanamane
9 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good hotel, but service needs improvement
Dharampal Hanthanamane
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
mansard, france
22 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mansard
Estada de 5 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Paul
19 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El Royale
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2017)