Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bristol





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Andreja Kmeta 123/11, Banska Stiavnica, 96901
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Penzion Kachelman
Penzion Kachelman
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 6 EUR per dia (a 300 m).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bristol Banska Stiavnica
Bristol Banska Stiavnica
Hotel Bristol Hotel
Hotel Bristol Banska Stiavnica
Hotel Bristol Hotel Banska Stiavnica
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bristol
Opinions
7,6
Bo
8,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Muniba
14 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Muniba
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Katarína
Viatge en grup
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katarína
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Erika
Viatge en grup
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en grup
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pekne, ale nie prilis vhodne na vylet s detmi
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Reštika kazí dojem z hotela
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Peiqing
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Peiqing
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Peiqing
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Peiqing
Estada d’1 nit (set. 2018)
4/10, Deficient
Paul
4 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Forget it if you don't communicate in Slovak
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2018)
2/10, Horrible
BENJAMIN
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Disapointing

BENJAMIN
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Jana
15 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jana
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
Jonas Lindkær
12 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Stay-away
Jonas Lindkær
Estada d’1 nit (ag. 2017)
4/10, Deficient
Rémy
25 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not satisfied at all !
Rémy
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)