Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston Tropicana





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Premier Plaza, Jl. Cihampelas 125-129, Bandung, West Java, 40131
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Bandung Pasteur by IHG
Holiday Inn Bandung Pasteur by IHG
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 170 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 158000 IDR per adult i 79000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 195000 IDR per vehicle.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 195000 IDR (fins a 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Aston Bandung Tropicana
Aston Tropicana
Aston Tropicana Bandung
Aston Tropicana Bandung Hotel
Aston Tropicana Hotel
Aston Tropicana Hotel Bandung
Bandung Aston Tropicana
Hotel Aston Tropicana
Hotel Tropicana Bandung
Tropicana Hotel Bandung
Aston Tropicana Hotel And Plaza
Aston Tropicana Hotel
Aston Tropicana Bandung
Aston Tropicana Hotel Bandung
Preguntes freqüents
Opinions: Aston Tropicana
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
uni murni
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
uni murni
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kilani
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kilani
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
jelita
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
jelita
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Hock Chuan
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hock Chuan
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Curtis
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Curtis
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Mohammed
8 d’ag. de 2024
Mohammed
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Asih
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Asih
Estada de 4 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Juana M
Viatge en grup
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Buena ubicacion, mal funcionamiento recepcion
Juana M
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Unexplained paranormal scenario
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Noor Azman
Viatge en grup
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noor Azman
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Kentaro
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kentaro
Estada de 8 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Nirma
Viatge en família
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nirma
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Marcus
Viatge en grup, Viatge en família
7 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcus
Estada de 5 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
munir
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel, pleasant stay



munir
Estada de 4 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
ASNAN
21 de juny de 2022
ASNAN
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Mohamad
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamad
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Ramla, Singapore
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramla
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Nazihah
Viatge en família
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best hotel
Nazihah
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mohammad Hassn
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DON NOT SPOIL YOUR SPECIAL SERVICES FOR CHECKOUT!?
Mohammad Hassn
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
ika
Viatge en família
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Request for changing room
ika
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Muhammad
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammad
Estada de 7 nits (des. 2019)