Bandarawela Hotel
Complex turístic a Bandarawela amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bandarawela Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació presidencial

Habitació presidencial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 14, Welimada Road, Bandarawela
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Shungite
Villa Shungite
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 62 USD per adult.
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 62 USD per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 USD per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bandarawela Hotel
Hotel Bandarawela
Bandarawela Hotel Resort
Bandarawela Hotel Bandarawela
Bandarawela Hotel Resort Bandarawela
Preguntes freqüents
Opinions: Bandarawela Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Hikaru
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hikaru
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Don, Briarwood
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Don
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
susan
Viatge en família
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
susan
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Helmut
27 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topgepflegtes unrenoviertes Kolonialhotel
Helmut
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Gamini
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A hotel with a history
Gamini
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
MONIKA
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MONIKA
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
ThuanHannan
Viatge en família amb nens petits
11 de des. de 2018
ThuanHannan
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Sasanka
17 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel with amazing staff
Sasanka
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Karu, Sri Lanka
14 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Deteriorating hotel. Used to be a nice place
Karu
2/10, Horrible
HEEKWAN, Korea
20 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tradition is not a dirty
HEEKWAN
8/10, Bo
Lorraine, Crasville , Normandy France
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent old colonial hotel
Lorraine
10/10, Excel·lent
Shan Ravin, Visalia, California, USA
29 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nice and homely
Shan Ravin
10/10, Excel·lent
maddi, colorado
15 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet and peacfull place
maddi
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
レトロな雰囲気のホテル
Viatger verificat
2/10, Horrible
CECILIO, México,D. F.
22 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Un hotel muy venido a menos
CECILIO
8/10, Bo
Malcolm, Stansted UK
25 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació