Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bois Joli





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 120 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Per cable
Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12 Avenue Philippe Du Rozier, Bagnoles-de-l'Orne, Orne, 61140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Spa du Béryl
Hôtel Spa du Béryl
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 282 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
17 de jul. - 18 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.70 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 9 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 12.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Bois Joli
Bois Joli Bagnoles-de-l'Orne
Bois Joli Hotel
Bois Joli Hotel Bagnoles-de-l'Orne
Bois Joli Hotel
Bois Joli Bagnoles-de-l'Orne
Bois Joli Hotel Bagnoles-de-l'Orne
Preguntes freqüents
Opinions: Bois Joli
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DURY
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERVICE PARFAIT
DURY
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
BRIGITTE
22 de març de 2024
BRIGITTE
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Pascale
16 de jul. de 2023
Pascale
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Benoit, Mittelhausbergen
15 d’ag. de 2022
Benoit
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
CHANTAL
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANTAL
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge de negocis
7 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bon sejour
Victor
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Patrick
13 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une belle découverte
Patrick
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Monia
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable
Monia
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Rémy
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour !!!
Rémy
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Edouard-Bertrand
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A refaire
Edouard-Bertrand
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Philippe
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Maurice
20 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Disappointed
Maurice
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Thierry
3 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bonne adresse
Thierry
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
ANNICK, PARIS
16 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANNICK
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with character
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Mark, Kirkland WA. USA
19 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació