THEhotel at LIPPISCHER HOF
Hotel a Bad Salzuflen amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament THEhotel at LIPPISCHER HOF





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mauerstr. 1-5, Bad Salzuflen, 32105
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maritim Hotel Bad Salzuflen
Maritim Hotel Bad Salzuflen
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.6 de 10, Bé, 189 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 3.70 EUR per persona i per nit per als adults; 2.00 EUR per nit per als clients fins a 14 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 4.00 EUR per persona i per nit per als adults; 2.00 EUR per nit per als clients fins a 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 9.00 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 65.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
THEhotel LIPPISCHER HOF Hotel Bad Salzuflen
THEhotel LIPPISCHER HOF Hotel
THEhotel LIPPISCHER HOF Bad Salzuflen
THEhotel LIPPISCHER HOF
THEhotel at LIPPISCHER HOF Hotel
THEhotel at LIPPISCHER HOF Bad Salzuflen
THEhotel at LIPPISCHER HOF Hotel Bad Salzuflen
Preguntes freqüents
Opinions: THEhotel at LIPPISCHER HOF
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Søren
4 de maig de 2023
Søren
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Franciele
4 de des. de 2022
Franciele
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
Christina
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Enttäuscht
Christina
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Jan
Viatge en parella
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will be back
Kevin
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Ali
Viatge de negocis
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business Trip
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Tim
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tim
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jann Mosgaard
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jann Mosgaard
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Björn
Viatge de negocis
15 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sauber, Leise, Modern und ein bequemes Bett
Björn
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
28 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge de negocis
11 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Auch in Pandemiezeiten: Immer wieder gerne!
Dennis
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Mike
Viatge de negocis
4 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rundum zufrieden
Mike
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Ramon
Viatge de negocis
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NIce hotel close to centre of town
Ramon
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wie immer: Top!
Dennis
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toller Aufenthalt übers Wochenende
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Muammer
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Als wollten sie sich an mein Geldbeutel klammern..
Muammer
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Christian
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Ralf
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modernes Kurhotel
Ralf
10/10, Excel·lent
Stefan, Nuremberg
17 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great hotel
Stefan
Estada d’1 nit (ag. 2017)