Hotel Erlenbacherhof
Hotel a Bad Homburg vor der Höhe
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Erlenbacherhof





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual prèmium

Habitació individual prèmium
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ober-Erlenbacher Straße 16, Bad Homburg v.d. Hoehe, Hessen, 61352
Sobre aquest allotjament
Hotel Erlenbacherhof
Allotjaments similars

Komfort Hotel am Kurpark
Komfort Hotel am Kurpark
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
6.8 de 10, 9 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit, fins a 56 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Erlenbacher Hof Bad Homburg vor der Höhe
Hotel Erlenbacherhof Hotel
Hotel Erlenbacherhof Bad Homburg v.d. Hoehe
Hotel Erlenbacherhof Hotel Bad Homburg v.d. Hoehe
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Erlenbacherhof
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
7,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Ulrich
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrich
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marion
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ali
17 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ali
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
gunther
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gunther
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carsten
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carsten
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicklas
26 d’oct. de 2024
Nicklas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Monica K.
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotell
Monica K.
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge de negocis
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ali
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge de negocis
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carmen
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Anders
Viatge de negocis
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Helmut, Rommerskirchen
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helmut
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Anders
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra övernattningsställe
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Monica K.
16 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica K.
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
14 d’abr. de 2023
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
SEUNG WOO
27 de març de 2023
SEUNG WOO
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Claudia
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Wilhelm
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles in einem sehr angenehm
Wilhelm
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Monica K.
29 d’oct. de 2022
Monica K.
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Monica K.
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good and central
Monica K.
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Nordic
Viatge en grup
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nordic
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Ralf
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge de negocis
18 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Slept like a prinsess!
Sara
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Lunas
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lunas
Estada d’1 nit (gen. 2020)








