PARKHOTEL Helene
Hotel a Bad Elster amb esmorzar gratuït i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament PARKHOTEL Helene





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual

Habitació individual, 1 llit individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2016
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Any de renovació: 2016
Un assecador de cabells
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Parkstrasse 33, Bad Elster, SN, 08645
Sobre aquest allotjament
PARKHOTEL Helene
Allotjaments similars

Pension Goldenes Vogtland
Pension Goldenes Vogtland
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.20 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 7 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Parkhotel Helene
Parkhotel Helene Bad Elster
Parkhotel Helene Hotel
Parkhotel Helene Hotel Bad Elster
Parkhotel Helene Hotel
Parkhotel Helene Bad Elster
Parkhotel Helene Hotel Bad Elster
Preguntes freqüents
Opinions: PARKHOTEL Helene
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Susanne
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Matthias
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Helgard
29 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helgard
Estada de 4 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Kerstin
7 d’oct. de 2022
Kerstin
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Wolfgang
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Margareta
10 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margareta
Estada de 2 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Lidia
8 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lidia
Estada de 3 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel in Bad Elster in guter Lage
Viatger verificat
8/10, Bo
Ulrich
17 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulrich
10/10, Excel·lent
Uwe, Bitterfeld
9 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
problemlos gut
Uwe
10/10, Excel·lent
FILIP, STAITHES, UK
29 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NICE FRIENDLY HOTEL WITH ATMOSPHERE AND WARMTH
FILIP
8/10, Bo
MN, Stgt
6 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Geschäftsreise, aber alles super
MN
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de febr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions








