Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel am Rosenberg





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit doble, no fumadors

Suite júnior, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual, no fumadors

Habitació individual, 1 llit individual, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hinter dem Rosenberge 22, Bad Driburg, 33014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Premier Park Hotel and Spa
Best Western Premier Park Hotel and Spa
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 185 opinions
Preu actual: 144 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 36.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel am Rosenberg Bad Driburg
am Rosenberg Bad Driburg
Hotel am Rosenberg Hotel
Hotel am Rosenberg Bad Driburg
Hotel am Rosenberg Hotel Bad Driburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel am Rosenberg
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Indrani
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Indrani
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philip, Mill Creek
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein toller Aufenthalt; gerne mal wieder
Alexander
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Ingo
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingo
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended!
David
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Agnes
Viatge de negocis
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnes
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Eva-Maria
12 de nov. de 2023
Eva-Maria
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Markus
3 de nov. de 2023
Markus
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Kerstin
Viatge en família
15 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Lothar
29 de gen. de 2023
Lothar
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Lothar
2 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lothar
8/10, Bo
Maarten
Viatge en parella
24 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maarten
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Roger
24 de maig de 2022
Roger
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Frank
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets