AKZENT Hotel Johannisbad
Hotel a Bad Aibling amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AKZENT Hotel Johannisbad





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Trucades internacional gratuïtes
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Trucades internacional gratuïtes
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard

Habitació doble per a ús individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Trucades internacional gratuïtes
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Trucades internacional gratuïtes
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rosenheimer Strasse 45, Bad Aibling, 83043
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Schmelmer Hof
Hotel Schmelmer Hof
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 279 opinions
Preu actual: 130 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
AKZENT Hotel Johannisbad Bad Aibling
AKZENT Johannisbad Bad Aibling
AKZENT Johannisbad
AKZENT Hotel Johannisbad Hotel
AKZENT Hotel Johannisbad Bad Aibling
AKZENT Hotel Johannisbad Hotel Bad Aibling
Preguntes freqüents
Opinions: AKZENT Hotel Johannisbad
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de febr. de 2022
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Fabienne
Viatge en família
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabienne
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge de negocis
21 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Anneli
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anneli
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Jonathan
19 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
16 de nov. de 2021
Guter Aufenthalt
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Liisa
22 d’oct. de 2021
Liisa
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Alexander
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Michael
28 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderschönes historisches Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Familiäres Ambiente
Benjamin
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Lothar
20 de nov. de 2020
Lothar
Estada de 3 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Wolfgang
Viatge en família
1 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Behaglichkeit trotz Corona
Wolfgang
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viola
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viola
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Andrea
8 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Helmut
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nur ein Tag
Helmut
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Constanze
5 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Constanze
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Jeroen, Almere
Viatge en parella
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeroen
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Dorthe
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggelig atmosfære.
Dorthe
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Giovanni, Gubbio
Viatge de negocis
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanni
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
Viatge de negocis
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodolfo
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Hans, Eurasburg
Viatge en parella
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hans
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge en grup
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (gen. 2020)