Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Renaissance





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, accessible

Habitació doble, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31 Rue Des Cristalleries, Baccarat, Meurthe-et-moselle, 54120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Les Jardins d'Aïka
Les Jardins d'Aïka
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 26 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Renaissance Baccarat
Renaissance Hotel Baccarat
La Renaissance Hotel
La Renaissance Baccarat
La Renaissance Hotel Baccarat
Preguntes freqüents
Opinions: La Renaissance
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre Jean
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre Jean
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Fabrice
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel pour une nuit d'affaire
Fabrice
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Raymond, Toronto
13 d’oct. de 2024
Raymond
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
11 de set. de 2024
Eric
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hervé
Viatge de negocis
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hervé
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christine
13 de jul. de 2022
Christine
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
GHISLAIN
Viatge en família
12 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GHISLAIN
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bien !
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Ludivine
Viatge en grup
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludivine
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Francois
20 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pour un séjour à Baccarat respectable.
Francois
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
severine
Viatge de negocis
23 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
literie très confortable et peu de bruit
severine
Estada de 3 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
22 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Christelle
16 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Christelle
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
JEAN-PAUL
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
JEAN-PAUL
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Fabien
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Ghislaine
27 de set. de 2018
RAS
Ghislaine
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Sylviane
27 d’ag. de 2018
Hôtel au calme, propre et accueil chaleureux
Sylviane
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Julio
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel à baccarat
Julio
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Théo
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Théo
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Thierry
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thierry
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Ba The
22 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
Ba The
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Quaint with good location
Viatger verificat
8/10, Bo
Yann
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació