Hotel Residenz Babenhausen
Hotel a Babenhausen amb servei gratuït de transport per la zona i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Residenz Babenhausen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
21 de nov. - 22 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ziegelhüttenstraße 51a, Babenhausen, HE, 64832
Sobre aquest allotjament
Hotel Residenz Babenhausen
Allotjaments similars

Trans World Hotel Columbus
Trans World Hotel Columbus
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 281 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 79 EUR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Babenhausen Hotel
Babenhausen Hotel Residenz
Babenhausen Residenz Hotel
Hotel Babenhausen
Hotel Residenz Babenhausen
Residenz Babenhausen
Residenz Hotel Babenhausen
Residenz Babenhausen
Hotel Residenz Babenhausen Hotel
Hotel Residenz Babenhausen Babenhausen
Hotel Residenz Babenhausen Hotel Babenhausen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Residenz Babenhausen
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
7,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswert
Markus
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ginnie
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ginnie
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
DIETMAR
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIETMAR
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmet
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
6 de juny de 2025
Michel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Speedy X GmbH, Heinsberg
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Speedy X GmbH
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Adam
20 de maig de 2025
Adam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcus
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcus
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
9 de maig de 2025
Chris
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
TING-FONG
14 d’abr. de 2025
TING-FONG
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sebastian
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good hotel with bad Wi-Fi
Sebastian
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jannes
16 de febr. de 2025
Jannes
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Per AG Hunnenstraße
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per AG Hunnenstraße
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Idir
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idir
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernd
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jari
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jari
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Bernd
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Enrico
Viatge de negocis
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enrico
Estada d’1 nit (març 2024)








