Hotel Misky Samay
Hotel a Ayacucho amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Misky Samay





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, banyera

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, banyera
El més destacat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carlos F. Vivanco 145 Interior C, Ayacucho
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sumaq Plaza
Hotel Sumaq Plaza
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 16 opinions
Preu actual: 48 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2 USD per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20494326231
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Misky Samay Hotel Ayacucho
Hotel Misky Samay Hotel
Hotel Misky Samay Ayacucho
Misky Samay Ayacucho
Hotel Misky Samay Hotel
Hotel Misky Samay Ayacucho
Hotel Misky Samay Hotel Ayacucho
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Misky Samay
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Habitación cómoda
Karina
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eber Gilberto
23 d’oct. de 2024
Eber Gilberto
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Carlota
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Carlota
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Arnoldine
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnoldine
Estada de 6 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Antonio
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Antonio
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Nataly
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nataly
Estada de 8 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
jenniffer
Viatge en família
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jenniffer
10/10, Excel·lent
Benjamin
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour excellent
Benjamin
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Nataly
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
18 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nataly
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
16 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen servicio
Rodrigo
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Martha Mercedes
19 de febr. de 2022
Martha Mercedes
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Graciela
31 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Me cobraron más del precio de la reserva
Graciela
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Stephen
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
José Elías
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
José Elías
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Marisel, Lima
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Marisel
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Evelyn
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fachada no muy agradable
Evelyn
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Miguel
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracias ayacucho prometo volver
Miguel
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Juan Pablo
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buen
Juan Pablo
Estada de 5 nits (juny 2019)