Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SAKIA STAY





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial

Habitació individual empresarial
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1798-3, Awaji, Hyogo Prefecture, 656
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 99 opinions
Preu actual: 92 €
2 de set. - 3 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
SAKIA STAY Hotel
SAKIA STAY Awaji
SAKIA STAY Hotel Awaji
Preguntes freqüents
Opinions: SAKIA STAY
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
tomomi
Viatge en parella
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
tomomi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
RIE
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

RIE
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
RIE
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
RIE
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jillian
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jillian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Marie
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Haruki
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Taeko
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taeko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
haruki
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
haruki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SHIGETO
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGETO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
NATSUKI
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NATSUKI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshinori
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshinori
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Mao
30 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mao
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おいしいパンとコーヒー
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
?
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Honoka
29 de set. de 2024
Honoka
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
DAIGO
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DAIGO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en grup
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
??
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
RIONA
Viatge en parella
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
RIONA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets