Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Terminus





Opinions
5,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

93, Bis Avenue Franklin Roosevelt, Avon, Seine-et-Marne, 77210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Fontainebleau Avon
ibis budget Fontainebleau Avon
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 345 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.37 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 8.9 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Terminus Avon
Terminus Avon
Hotel Terminus Avon
Hotel Terminus Hotel
Hotel Terminus Hotel Avon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Terminus
Opinions
5,2
6,2/10
Neteja
5,8/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
5,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Romain
2 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A eviter
Romain
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Laurence
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurence
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
vincent
26 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vincent
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
Laurent
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
noreddine
Viatge de negocis
30 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
noreddine
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
FABRICE
Viatge de negocis
8 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABRICE
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Thierry
15 de jul. de 2022
Thierry
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
josiane
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARNAQUE j ai apayé en liquide pour prtit déjeuné
josiane
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Ludovic
17 de des. de 2019
Ludovic
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Didier
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Propreté matelas moyenne, pas d’oreiller avec taie
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
25 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Severine
15 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Déçu
Severine
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Tæt på Paris
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A déconseiller
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Faiza
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon avis général
Faiza
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
martine
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bof pour le confort
martine
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Beschreibung nicht ganz korrekt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Fernando
13 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
4/10, Deficient
Nathalie
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nathalie
8/10, Bo
JOSYANE
22 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSYANE
2/10, Horrible
Francine, 78
11 de des. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
pas d acceuil le matin
Francine
4/10, Deficient
Louis, Poitiers (86)
2 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació