Apartament sencer

Down Town Modern Apartments

Apartaments amb cuines i a prop de l'atractiu següent: Acròpolis

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Cuina
  • Rentadora
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
  • Barbacoa

Opcions d’habitació

Apartament, planta baixa

El més destacat

Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
Rentadora
2 Dormitoris
Sofà llit
  • 70 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 1 llit doble, 2 llits individuals i 1 sofà llit doble

Apartament, balcó

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
Rentadora
2 Dormitoris
  • 75 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 1 llit doble, 2 llits individuals i 1 sofà llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
118 Thessalonikis, Athens, 11854, Greece, Athens, 11854

Què hi ha als voltants

  • Àgora Antiga d'Atenes - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Carrer Ermou - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Mercat de Puces de Monastiraki - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Acròpolis - 5 minuts en cotxe - 4.2 km
  • Partenó - 7 minuts en cotxe - 1.6 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Ruf: 11 min a peu
  • Estació de metro de Petralona: 6 min a peu
  • Atenes (ATH-Aeroport Internacional d'Elevthérios Venizelos): a 51 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Special - ‬5 minuts a peu
  • ‪Evita's Cocktail Bar - ‬7 minuts a peu
  • ‪Upupa Epops - ‬5 minuts a peu
  • ‪Λόλα - ‬5 minuts a peu
  • ‪Θεραπευτήριο - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’apartament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

Down Town Modern Apartments

Apartaments amb cuines i a prop de l'atractiu següent: Acròpolis
Aquest edifici d'apartaments lliure de fum inclou barbacoa. Cada apartament destaca per oferir comoditats com ara una banyera d'hidromassatge; a més, inclou wifi gratuïta i una cuina. Els clients trobaran comoditats com ara una rentadora i un sofà llit. A més, gràcies als al televisor LCD amb canals per satèl·lit i al reproductor de DVD, l'entreteniment està garantit. S'ofereix un servei de neteja que cal sol·licitar prèviament.
Down Town Modern Apartments ofereix 2 habitacions que inclouen reproductors de DVD i caixa forta. La cuina està equipada amb frigorífic gran, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una banyera o dutxa i una banyera d'hidromassatge. A més, hi trobaràs assecador de cabells.

Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Hi ha un televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit. A més, a les habitacions hi ha cafetera i tetera i planxa i taula de planxar. S'ofereix un servei de neteja amb una sol·licitud prèvia.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a l'apartament: wifi gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Cuina

  • Cafetera i tetera
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Forn
  • Frigorífic/congelador de mida estàndard
  • Microones
  • Placa de cuina
  • Rentaplats

Dormitoris

  • Sofà llit

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera d'hidromassatge
  • Banyera o dutxa
  • Es proporcionen tovalloles

Entreteniment

  • Reproductor de DVD
  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Zones a l'aire lliure

  • Barbacoa

Serveis de bugaderia

  • Rentadora

Control de temperatura

  • Aire condicionat

Animals de companyia

  • No s'admeten animals de companyia

Característiques especials i accessibilitat

  • Sense ascensor
  • Allotjament lliure de fum

Serveis i comoditats

  • Caixa forta
  • Planxa i post de planxar
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Mesures de seguretat

  • Detector de monòxid de carboni (l'amfitrió ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament)
  • Detector de fum (l'amfitrió ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament)
  • Farmaciola
  • Sistema de seguretat
  • Barrots de seguretat a les finestres
  • Extintor

General

  • 2 unitats
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients han de contactar prèviament amb l'allotjament per tal de rebre les instruccions per fer l'entrada. rebuda de l'amfitrió.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

L'amfitrió et rebrà

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 0.50 EUR per allotjament i per nit
  • Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 2.00 EUR per allotjament i per nit
  • Càrrec pel servei de neteja: 20 EUR per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Down Town Modern Apartments Apartment Athens
Down Town Modern Apartments Athens
Down Town Morn s Athens
Down Town Modern Apartments Athens
Down Town Modern Apartments Apartment
Down Town Modern Apartments Apartment Athens

Preguntes freqüents

Down Town Modern Apartments accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Down Town Modern Apartments?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Down Town Modern Apartments?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Down Town Modern Apartments?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Down Town Modern Apartments?

Aquest edifici d'apartaments es troba a Petralona i a menys de 2 km de les atraccions següents: Tecnòpolis, Acròpolis i Carrer Ermou. Plaça Syntagma i Partenó també són a menys de 3 km. Estació de metro de Petralona és a 6 min a peu i Estació de metro de Keramikós, a 12 min.

Opinions

Opinions: Down Town Modern Apartments

6,2

6,8

Neteja

7,2

Ubicació

6,2

Personal i servei

6,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 37 opinions
Puntuació 8: Bo. 9 de 37 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 37 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 37 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 37 opinions

Opinions

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
The property management was very courteous when i had had some issues with the lights and the door locks. Sadly the apartment had a large amount of cockroaches that my family and i found disturbing. Also they were supposed to have a service come in daily to do light cleaning, they came in once and then not again for the 6 days i was at the property
Estada de 7 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

Stephanie, Ohio

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats
Prior to our arrival we were made aware via email that we would not be staying at the property we had selected, we were slightly put off by this but had bigger things to deal with (long layover due to missed flight caused by delayed flight) so we were not ovetly concerned. Upon check in we were not given the apartment number which lead to a rather unfortunate situation of me attempting to unlock the door of someone else's home, sadly I couldn't even apologize due to the language barrier. When we finally found our apartment I had to search the apartment to find another pillow and bedding as it was only set to sleep four, I found this mildly annoying as they were aware we were a party of five (it was after midnight and after 30 hours of traveling with three little kids everything annoyed me). The apartment itself was fine, moderately dusty in some places but nothing I was upset with, we were even given fresh towels once during our stay. I was pleased with the location and neighborhood. On our second or third day we contacted Crucial Hospitality to ask for the wifi password as the sticker on the router was torn and only partially showed the password, we contacted them every day after this and were never given the password. Wifi was an absolute must for us and we felt it is inexcusable they couldn't figure out the password. I highly doubt we will book through them (Expedia or with Crucial Hospitality) again.
Estada de 6 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

K, Texas

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
It was conveniently located near the Metro and was the perfect setting near great restaurants.
Estada de 5 nits (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nos quedamos el puente y la verdad es que no lo recomendaría por la limpieza, detrás del sofá había unas calzonas y una manta, el cuarto de baño lleno de pelos, la ducha no tiene un cristal y cuando te duchas se sale toda el agua, no hay fregona ni nada, las mantas sucias y manchadas, pequeñas cucarachas en el fregadero, el balcón creo que no se ha limpia nunca......en fin,la limpieza deja mucho que desear. No apto para escrupulosos ni para no escrupulosos
Estada de 2 nits (oct. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2019)

6/10, Acceptable

Soline

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Très décevant : payer si cher le ménage pour se retrouver avec deux énormes blattes et des araignées, ainsi qu’un ménage douteux, des draps et serviettes sales.
Estada de 8 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Wil

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The location of this property is excellent. The staff were very helpful and the property was clean.
Estada de 10 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2019)

4/10, Deficient

Ranier

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
O apartamento esta em boas condições e perto de uma estação de metro. As boas noticias acabam por ai. O serviço do anfitrião é péssimo e a limpeza deixa muito a desejar. Fiquei com minha esposa e 3 filhos durantes horas debaixo de um sol forte esperando alguém chegar para o check in. A TV a cabo não funcionou. Não existe churrasqueira e nem leitor de DVD conforme anunciado. O banheiro está quebrado. Não vale a pena estragar as férias neste local.
Estada de 3 nits (jul. 2019)

4/10, Deficient

Théo, Paris

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorsque nous sommes arrivé à l'aéroport nous avons rencontré des difficultés pour joindre les propriétaires de l'appartement (répondeur). La réservation était prévue pour 15h lorsque nous avons fini par les joindre ils nous ont dit de venir pour 15h30 16h... Nous sommes arrivés à 16h et avons du attendre jusqu'à 16h30... Il nous a été demandé 20€/nuit de frais de ménage soit 60€ pour 3 nuits ce qui me semble tout à fait excéssif et injustifié au vu de l'état de propreté du lieu à notre arrivée... Amas de poussière sous le canapé au moment de faire le lit... Chaussures sale dans le tiroir de la table de chevet... Au moment de dormir nous nous sommes aperçu que nous n'avions qu'une seule couverture pour 2 lits... Il manque également quelques accessoires pour la cuisine. La télé ne fonctionnait pas et nous avons également eu droit à une panne de courant... Celà est trés dommage car l'appartement est vraiment beau et très bien situé proche d'une station de Métro et proche du centre.
Estada de 3 nits (jul. 2019)

2/10, Horrible

manish

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Bad experience overall.

Shower was broken. Check in was not automated so had to wait at the street for some time. It seemed they are not ready at this time.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

2/10, Horrible

Antonio

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Indignación

Buenos días, han pasado varios días desde nuestra estancia en este apartamento pero la indignación continua. El apartamento esta en un bajo con mucha humedad, los rincones del salón y dormitorio esta negros. A los dos minutos de llegar tuve que matar una cucaracha, que se llevo el personal de la empresa que nos estaba recibiendo, luego matamos otras dos. Y lo más paradójico de todo es que cobran, en efectivo, 20 euros por cada día, en LIMPIEZA. Mi impresión es que es totalmente desaconsejable.
Estada de 3 nits (juny 2019)

6/10, Acceptable

edwin

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Terrible Customer Service

The current rating of the apartment is overrated based on our experience: I have communicated by email, phone and through hotels.com site the me and my family will be arriving past 10 pm therefore we would need the access to the apartment. I was instructed to pick up the keys/access at Vitruvius Hotel. We arrived at 1:30 am after a long trip due to a flight delay and no keys which made me furious on top of this the personnel at reception had no clue about the instruction. The good part of it is we were given accommodations by the hotel which is owned by the same company and they paid for the taxis to transport us to the apartment only after I insisted that they pay for it. Unfortunately another family from Australia with 2 young children during our 5 night stay arrived at the apartment for the lower level unit and ran into the same access issues where the father also blew his top. On top of this we had no wi-fi access for the 5 nights while we were there even after I had called to complain. It was never addressed ( it is advertised as free wi-fi) and the shower floods due to issues with the enclosure. The apartment itself is nice and clean, its in a good neighborhood and close to petralona train station. However, unless they address the issues mentioned above and get themselves better organized to make it convenient for their customers they should only be rated as 6.0. Once they do they can easily get over 8.
Estada de 5 nits (juny 2019)

6/10, Acceptable

Patricia

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Terrible Property.Management!

The apartment was nice other than the bathroom mold around the shower which does not have a good seal around the bottom which causes water runoff onto the outer floors. You will need to bring or purchase basic things like paper towels, soap and even toilet paper You cant drop off your luggage until check in so plan accordingly. I would not recommend this property solely because of the management. I called 3 times to make sure someone would meet at the 2pm check in which I was told yes, you will be met at 2pm. After 45 minutes roasting in the Athens sun, the cleaning person showed up. They had no knowledge of our check in time. So, not only were we not met at 2pm, our apartment was not cleaned. I was charged 20 Euros per day for cleaning which gives you the impression that you get daily cleaning....not the case! No one showed up again and there no trash bags nor did we know how to dispose of the trash we had and the trash which was left behind in the kitchen from previous renters. They will make no effort for early check in or to let you drop off your bags even though the apartment was empty at 11am. I know because that is what time we were dropped off and knocked on the windows and doors. If you are from the U.S. I would recommend bringing a fire stick or some other streaming device. Crucial Hospitality is an awful Property Managemnent Company. If the cleaning person did not arrive I cant imagine what time we would have had access to the apartment. PR Sewell, Nj
Estada de 2 nits (jul. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Högt ljud i lgh. Lätt att kommunicera och att få nyckeln. Inga lakan i extrasängen. Glömt att städa undan vissa saker
Estada d’1 nit (juny 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
It was nice with comfortable beds. No WiFi the first day and we had to get it from the other guests.
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice two bedroom apartment near metro and downtown. No front desk. Person was late for pre-arranged check in and we had to phone.
Estada d’1 nit (juny 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
今までで最悪の宿泊施設。25泊分としての清掃料500ユーロ支払ったのに、清掃はたった1回だけ。部屋はホコリとゴミの山。詐欺業者である。証人も複数いる。Expedia はこの施設の紹介をやめるべきだ。そして24回分の清掃料480ユーロを私に返還するよう働きかけかけ、結果を知らせて欲しい。場合によっては法的措置も考えし、Expedia との関係も考えざるを得ない。言いたいことはもっとあるが、取り敢えず、上記の点についての回答を待つ。以上、成田空港の到着ロビーにて。 三瓶康晴
Estada de 25 nits (maig 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Good location close to Metro Very clean. Check in late There were no towels and no bed linen for second bed . Check in agent stated those would be delivered but after 48 hours and several texts and voicemails and phonecalls including calling Expedia in the US we finally had the towels and linen delivered. The check in agent demanded 180 Euros up front which was stated to be a daily cleaning fee but NO cleaning was provided during our 9 day stay The shower leaked and we had to buy bath mats to help soak up the water. The coffee maker did not work There was a leak under the kitchen sink. The bathroom door did not close and 4 light bulbs were burnt out in the living room kitchen area We met the travellers in the lower apartment who had the same problems except that they did have some towels.
Estada de 9 nits (maig 2019)

8/10, Bo

Muhammad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2019)

6/10, Acceptable

Katie

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

A mixed bag

The welcome to the apartment was nice and had many positives in terms of access to towels, kitchen utensils. However the apartment was very damp and water would pool overnight on the floor. It had been raining during our visit to Athens but it was still excessive and left most of our clothing damp. The local area had some lovely small scale restaurants that were great value and authentic food. I would recommend only 4 people max stay due to there being one bathroom, which had a great shower but just not practical for our group of 5.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

2/10, Horrible

Steph

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
La pire accueil de l’histoire. A l’arrivée on doit atteindre un bon 2h devant la porte alors qu’au téléphone on nous dit qu’il sera là dans 10min à répétition. Ensemble, les gens sont bête comme pas possible. Je me recommende vraiment pas .
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Appartamento ristrutturato moderno e funzionale dotato di elettrodomestici come lavastoviglie lavatrice phone. Buona fornitura di biancheria. Neo nella pulizia per 20€ al giorno e doccia con scarico poco efficente.
Estada de 3 nits (gen. 2019)