Albergo Rendola
Hotel per a famílies amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Albergo Rendola





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori

Apartament, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Bressols
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

via Rendola 41, Asiago, VI, 36012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Residence des Alpes
Residence des Alpes
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 32 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10.00 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Albergo Rendola
Albergo Rendola Asiago
Albergo Rendola Hotel
Albergo Rendola Hotel Asiago
Albergo Rendola Hotel
Albergo Rendola Asiago
Albergo Rendola Hotel Asiago
Preguntes freqüents
Opinions: Albergo Rendola
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Luca
Viatge en família
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
FRANCESCO
Viatge en família
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FRANCESCO
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrizia
21 de set. de 2023
Patrizia
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
GIANCARLO
Viatge en parella
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GIANCARLO
Estada de 7 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Stefano
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefano
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Peracchi
Viatge en parella
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Peracchi
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Igor
8 de jul. de 2023
Igor
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Silvia
Viatge en parella
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Francesco
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo
Francesco
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
federica
Viatge en família
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
federica
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Massimo
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Massimo
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
SONIA
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SONIA
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Morena, Piacenza
2 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel carino , a due passi dal centro
Morena
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Paolo
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottima soluzione
Paolo
Estada de 3 nits (juny 2017)
8/10, Bo
daniele
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daniele
10/10, Excel·lent
Francesco
18 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francesco
10/10, Excel·lent
Hydalgo
23 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel confortevole e cortesia top!
Hydalgo
10/10, Excel·lent
Renzo
19 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel relax
Renzo
8/10, Bo
Silvia
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
8/10, Bo
Gary, Rochester
6 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació