Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Home Hotel Bristol





Serveis populars
El preu actual és de 124 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Compact)

Habitació individual (Compact)
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Televisor
Bany privat
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(37 opinions)
El més destacat
Televisor
Bany privat
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Habitació familiar, 2 llits dobles, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit doble, no fumadors

Suite, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kyrkogatan 25, Arvika, 671 31
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Scandic Arvika
Scandic Arvika
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
7.8 de 10, Bé, 664 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 120 SEK per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 300 SEK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Bristol Arvika
Comfort Hotel Bristol Arvika
Comfort Hotel Bristol
Comfort Bristol
Clarion Collection Hotel Bristol Arvika
Clarion Collection Bristol Arvika
Clarion Collection Bristol
Preguntes freqüents
Opinions: Home Hotel Bristol
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kikki
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra service, god mat och välkomnande känsla! <3
Kikki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Olle
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Olle
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tine
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tine
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Anders
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arvika
Helen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Anders
9 de febr. de 2025
Anders
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
5 de febr. de 2025
Johan
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
29 de gen. de 2025
Andreas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Inger
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greit hotellopphold
Inger
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jani
23 de gen. de 2025
Jani
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Anders
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rekommenderas i Arvika
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Unni
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unni
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Heidi Sæterkvist
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Heidi Sæterkvist
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Katarina
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Katarina
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Matilda
29 de des. de 2024
Matilda
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Nina
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mattias
26 de des. de 2024
Mattias
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Roger
26 de des. de 2024
Roger
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra val
Paul
Estada de 2 nits (des. 2024)