Santa Marta Hotel Arequipa
Hostal d'estil colonial amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Santa Marta Hotel Arequipa





Serveis populars
El preu actual és de 59 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Pati
Calefacció
Televisor LED
Un cobrellit
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Calefacció
Televisor LED
Un cobrellit
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Calefacció
Televisor LED
Un cobrellit
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Calefacció
Televisor LED
Un cobrellit
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Santa Marta 207, Cercado, Arequipa, Arequipa, 04000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL AREQUIPA INN
HOTEL AREQUIPA INN
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
9.8 de 10, Excepcional, 45 opinions
Preu actual: 37 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per vehicle només l'anada.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20605992618
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hostal Santa Marta Hostel Arequipa
Hostal Santa Marta Hostel
Hostal Santa Marta Arequipa
Santa Marta Boutique Hostal Arequipa
Santa Marta Boutique Hotel Arequipa
Santa Marta Boutique Arequipa
Hostal Santa Marta Boutique Hotel Arequipa
Arequipa Santa Marta Boutique Hotel Hostal
Santa Marta Boutique Hostal
Hostal Santa Marta Boutique Hotel
Santa Marta Boutique
Hostal Santa Marta
Santa Marta Boutique Arequipa
Santa Marta Boutique Hotel
Santa Marta Arequipa Arequipa
Santa Marta Hotel Arequipa Hostal
Santa Marta Hotel Arequipa Arequipa
Santa Marta Hotel Arequipa Hostal Arequipa
Preguntes freqüents
Opinions: Santa Marta Hotel Arequipa
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de des. de 2024
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor, somerset
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge en família
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew
15 de nov. de 2022
Matthew
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Raul
Viatge en família
15 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raul
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Boris
22 d’ag. de 2022
Boris
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Neviana
Viatge en grup
13 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place!
Neviana
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Cindy
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindo Hotel

Cindy
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
RAQUEL
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAQUEL
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Javier
Viatge de negocis
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 6 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Bettina
Viatge en grup
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bettina
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Joanna
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Luis Miguel
Viatge de negocis
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
todo funciona bien!
Luis Miguel
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
kim
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kim
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Jocelyne, France
Viatge en parella
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jocelyne
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Eduardo, Lima
28 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació