Pekin Palace Hotel
Hotel a Aracatuba amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pekin Palace Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Llits addicionals
Bressols
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, banyera

Suite de luxe, banyera
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Llits addicionals
Bressols
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Llits addicionals
Bressols
Bany privat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Brasília, 1910, Jardim Nova Yorque, Aracatuba, SP, 16018-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Riviera Araçatuba
Hotel Riviera Araçatuba
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 88 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Pekin Palace Aracatuba
Pekin Palace Hotel
Pekin Palace Hotel Aracatuba
Pekin Palace Hotel Aracatuba, Brazil
Pekin Palace Hotel Hotel
Pekin Palace Hotel Aracatuba
Pekin Palace Hotel Hotel Aracatuba
Preguntes freqüents
Opinions: Pekin Palace Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de febr. de 2023
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Chai Xiaojun
6 de febr. de 2023
Chai Xiaojun
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
william carlos
Viatge en família
22 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo-beneficio
william carlos
Estada de 2 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Tatiane
19 de des. de 2022
Tatiane
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
YANARA A
Viatge en grup
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Muito Barulho da avenida em frente do Hotel.
YANARA A
Estada d’1 nit (des. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
29 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um pessimo Hotel em Araçatuba
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2022)
2/10, Horrible
MARCIA
28 de nov. de 2022
MARCIA
Estada de 3 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
MINORU
3 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
MINORU
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Roberto
Viatge en família
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
No geral, bom. Voltaria.
Roberto
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean Miguel
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima experiência!
Jean Miguel
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Mônica
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mônica
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Ricardo
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Auro
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Auro
Estada de 2 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Francisco Aparecido
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Francisco Aparecido
Estada de 2 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
Wagner
Viatge en família
1 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel ruim! Não vale a pena.
Wagner
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
Patrícia H
Viatge en família
1 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não vale a pena! Hotel ruim.
Patrícia H
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Carlos Gustavo
Viatge de negocis
1 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Carlos Gustavo
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
PRISCILA
Viatge de negocis
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PRISCILA
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Luciano
Viatge de negocis
26 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
19 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
EDILSON
17 de febr. de 2022
EDILSON
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
Creusa M
Viatge en família
7 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssimo locla
Creusa M
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Rafael
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (des. 2021)