Super Hotel Hirosaki
Hotel a Hirosaki
Galeria de fotos de l’allotjament Super Hotel Hirosaki





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica, no fumadors (Super)

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica, no fumadors (Super)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

148 Dotemachi, Hirosaki, Aomori, 036-8182
Sobre aquest allotjament
Super Hotel Hirosaki
Allotjaments similars

Blossom Hotel Hirosaki
Blossom Hotel Hirosaki
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 34 opinions
Preu actual: 53 €
3 de gen. - 4 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
- Taxa turística: 200.00 JPY per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Super Hotel Hirosaki Hotel
Super Hotel Hirosaki Hirosaki
Super Hotel Hirosaki Hotel Hirosaki
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Super Hotel Hirosaki
7,6
Bo
8,4
Neteja
6,8
Comoditats
7,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
8 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Shinobu
Viatge en grup, Viatge en família
4 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinobu
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
kikue
30 d’abr. de 2022
kikue
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
emiko
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
emiko
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
MASAAKI
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MASAAKI
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Nobuto
23 d’abr. de 2022
Nobuto
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
朝食にご飯無しって………。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
KYOUKO
Viatge en família
30 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KYOUKO
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
5 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
JUNKO
Viatge en família
27 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNKO
Estada de 2 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Masato
Viatge de negocis
12 de des. de 2020
Masato
Estada de 3 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
yharu, 東京
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
yharu
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
HIROYUKI
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROYUKI
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
気持ちよく過ごせるホテルでした
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
kayo
29 de jul. de 2020
コストダウンを提供する機能的ホテル
kayo
Estada d’1 nit (jul. 2020)








