Radisson Blu Hotel Ankara Cankaya
Hotel de luxe a Ankara amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel Ankara Cankaya





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 121 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Divan Ankara
Cankaya
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 934 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Isçi Bloklari Mahallesi 1495. Cad No:11, Balgat, Cankaya, Ankara, Ankara, 06530
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Divan Ankara
Divan Ankara
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 934 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 15608
L’allotjament també es coneix com a
Point Hotel
Point Ankara
Point
Point Hotel Ankara
Radisson Blu Ankara Cankaya
Radisson Blu Hotel Ankara Cankaya Hotel
Radisson Blu Hotel Ankara Cankaya Ankara
Radisson Blu Hotel Ankara Cankaya Hotel Ankara
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Hotel Ankara Cankaya
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Safak
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Safak
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Recep Emre
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recep Emre
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adnan
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adnan
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ayça
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayça
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gamze
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gamze
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gamze
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gamze
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Batuhan
Viatge en grup
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Batuhan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuf
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tonje Michelle
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tonje Michelle
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
LEVENT
16 de gen. de 2025
LEVENT
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Melis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Egecan
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Egecan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
EMINE
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMINE
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
EMINE
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMINE
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
EMINE
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMINE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Çetin
Viatge de negocis
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çetin
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Selen Nihal
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selen Nihal
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ahmet
Viatge en grup
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KEMAL TIMUR
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEMAL TIMUR
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
AHMET
4 de des. de 2024
AHMET
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
yunjoung
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yunjoung
Estada de 3 nits (nov. 2024)