Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Club Hotel Costaverde





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Roni 4, Andalo, TN, 38010
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Club Costaverde Andalo
Club Hotel Costaverde
Club Hotel Costaverde Andalo
Club Costaverde
Club Hotel Costaverde Hotel
Club Hotel Costaverde Andalo
Club Hotel Costaverde Hotel Andalo
Preguntes freqüents
Opinions: Club Hotel Costaverde
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de març de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació