B&B Il Grappolo
Bed and breakfast a Anacapri amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament B&B Il Grappolo





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al jardí

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bidet
Bany privat
Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar (Marina Piccola)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Cagliari 3, Anacapri, NA, 80071
Sobre aquest allotjament
B&B Il Grappolo
Allotjaments similars

A&A Rooms
A&A Rooms
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 15 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
B&B Il Grappolo Anacapri
B&B Il Grappolo
Il Grappolo Anacapri
Il Grappolo
B&B Il Grappolo Anacapri
B&B Il Grappolo Bed & breakfast
B&B Il Grappolo Bed & breakfast Anacapri
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: B&B Il Grappolo
10
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Ubicació
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXEI, PIEDMONT
21 d’abr. de 2025
ALEXEI
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXEI, PIEDMONT
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALEXEI
10/10, Excel·lent
RAKU, hakata-ku,hakataekiminami
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAKU
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Albert
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tristan
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tristan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect stay in Anacapri
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Klas
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ibel Alegria
28 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ibel Alegria
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge en parella
15 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Arthur, KANNAPOLIS
Viatge en família
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arthur
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Maria C C
29 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhosa experiência!
Maria C C
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Josephine, Tamarac
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephine
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Marine
Viatge en parella
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marine
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Simon
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Our stay August 2022




Simon
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Eva
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada de 7 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en grup
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely Hilltop Retreat
Stephen
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
reynold, robbinsville
Viatge en parella
25 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
reynold
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Mahmoud
1 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mahmoud
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Harold
Viatge en família
30 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful choice

Harold
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Xavier
Viatge en parella
25 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xavier
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
April
Viatge en parella
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada d’1 nit (febr. 2022)








