PINAR OTEL
Hotel a Amasra amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament PINAR OTEL





Opinions
4,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, vistes al mar

Habitació estàndard, vistes al mar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació estàndard, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ÇAKRAZOVA - AMASRA, 15, Amasra, Bartin, 74310
Sobre aquest allotjament
PINAR OTEL
Allotjaments similars

Amasra Ayisigi Pansiyon
Amasra Ayisigi Pansiyon
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
5.4 de 10, 142 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 2022-74-0059
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
PINAR OTEL Hotel
PINAR OTEL Amasra
PINAR OTEL Hotel Amasra
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: PINAR OTEL
4,8
4,6
Neteja
5,2
Comoditats
4,8
Personal i servei
5,0
Respecte al medi ambient
4,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Vlkn
24 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vlkn
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmet Berk
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ahmet Berk
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Halil
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Halil
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Recai
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recai
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Abdullah
20 d’ag. de 2025
Abdullah
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
sibel
20 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sibel
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
SELMAN
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
SELMAN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
H.Levent
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
H.Levent
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bilal
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilal
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Nisa
Viatge en grup
12 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nisa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Erkan
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Erkan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
ASHFAK AHMAD
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
ASHFAK AHMAD
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
ismet
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parasına göre yeterli
ismet
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Berkay
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berkay
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
haluk
3 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
haluk
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Mehmet
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Muhlis
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhlis
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Can
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vasatın altı
Can
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Okan
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Okan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Okan
Viatge en grup
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otel değil kesinlikle pansiyon...
Okan
Estada de 4 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Kezban
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kezban
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Mehmet
18 de jul. de 2025
Mehmet
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Selçuk
Viatge en grup
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selçuk
Estada d’1 nit (jul. 2025)








