Hostal Altamar
Hostal a Almuñécar amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostal Altamar





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Ventilador de sostre
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alta Del Mar, 13, Almunecar, Granada, 18690
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Apal Chinasol
Apal Chinasol
- Piscina
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 58 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 3.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 6.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hostal Altamar
Hostal Altamar Almunecar
Hostal Altamar Hostel
Hostal Altamar Hostel Almunecar
Altamar Almunecar
Hostal Altamar Hostal
Hostal Altamar Almunecar
Hostal Altamar Hostal Almunecar
Preguntes freqüents
Opinions: Hostal Altamar
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
David
4 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente elección . Muy buena calidad precio .
David
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
meglio dormire a spiaggia
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Eri, Madrid
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eri
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Anna, Brooklyn, NY
Viatge en parella
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
sergio
16 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Para salir del paso, hace su función.
sergio
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Enrique
9 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enrique
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Raul
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raul
Estada de 10 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
judit
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
judit
Estada de 6 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Michiko
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
エレベーターはありません
Michiko
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Jesús, Sevilla
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A ver qué me encuentro
Jesús
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Bernadette
4 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix

Bernadette
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bien
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Antonio
25 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comodisimo
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Estíbaliz
11 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena relación calidad/precio
Estíbaliz
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Rosa Maria Samos
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosa Maria Samos
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Jorge
31 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Sigrid
20 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mysigt
Sigrid
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal para una estancia en Almuñécar!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets