Mildom Hotel
Hotel d'estil barroc amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mildom Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació individual bàsica, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, 1 llit doble, fumadors

Suite de luxe, 1 llit doble, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bogenbay Batyr 128 Str., Furmanov, Almaty, 50000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kazakhstan
Hotel Kazakhstan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 229 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 10000 KZT per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5000 KZT per adult i 5000 KZT per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10000 KZT per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 5000.0 KZT per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Mildom Hotel Almaty
Mildom Hotel
Mildom Almaty
Mildom
Mildom Hotel Hotel
Mildom Hotel Almaty
Mildom Hotel Hotel Almaty
Preguntes freqüents
Opinions: Mildom Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de des. de 2024
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Thor
8 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Thor
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Massimiliano
4 d’abr. de 2024
Massimiliano
Estada de 6 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Boris
Viatge de negocis
9 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not the condition that is in the photo
Boris
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
SungKeun
6 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
SungKeun
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Alexandra
Viatge en família
26 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Bailey
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfactory stay
Bailey
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Semen
Viatge de negocis
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Semen
Estada de 3 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Alex
7 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
daisuke
Viatge de negocis
29 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daisuke
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
shahin
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
shahin
Estada de 3 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
Jonas
18 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra läge men slitet och trött personal.
Jonas
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Greg
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Greg
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
SANGYONG
22 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
저는 만족합니다


SANGYONG
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
TJ
17 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TJ
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Holm
Viatge de negocis
4 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Holm
Estada de 26 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Darkhan
13 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja
Darkhan
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Nelson, Alabama usa
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Regis
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel à Almaty.
Regis
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Regis
22 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un bon hôtel à Almaty
Regis
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasantly Pleased
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
2/10, Horrible
Daniel Dino
20 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei