Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Meili Beach Resort





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, pati, vistes al jardí

Habitació triple, pati, vistes al jardí
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Cabana destacada, 1 llit de matrimoni, cuina bàsica, vistes al jardí

Cabana destacada, 1 llit de matrimoni, cuina bàsica, vistes al jardí
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó, vistes a la piscina

Habitació doble, balcó, vistes a la piscina
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lower Poblacion, Alcoy, Cebu, 6023
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Beachhouse
The Beachhouse
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 31 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 150 i 300 PHP per adult, i entre 150 i 300 PHP per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 17:00 i les 21:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: GCash, PayMaya i PayPal.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es permet celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament l'aigua calenta és limitada
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els menors de 5 anys no poden accedir a la piscina, mentre que els menors de 17 anys només poden accedir a la piscina amb la supervisió d'un adult.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Meili Beach Resort Cebu
Meili Beach Resort
Meili Beach Cebu
Meili Beach
Meili Beach Resort Alcoy
Meili Beach Alcoy
Meili Beach Resort Alcoy, Cebu Island
Meili Beach Resort Hotel
Meili Beach Resort Alcoy
Meili Beach Resort Hotel Alcoy
Preguntes freqüents
Opinions: Meili Beach Resort
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Maryanne
Viatge en família
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Maryanne
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en família
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Steffen Peter
Viatge en família
25 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Steffen Peter
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
LaTonya
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LaTonya
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Ronald
5 de set. de 2023
Ronald
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
Aime
27 d’ag. de 2023
Aime
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Duane
Viatge en parella
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Duane
Estada de 6 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernhard
Viatge en parella
8 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada de 4 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jean, United States
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
angel
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel/resort, not 2.5 stars, this is 5 STARS
angel
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Cornelis
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cornelis
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
William
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Timo
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timo
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Jarmo
11 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jarmo
4/10, Deficient
ian, sydney, Australia
4 d’ag. de 2017
seclusion plus
ian
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
THOMAS
19 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació