Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shally Residence 3





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi superior

Estudi superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
També et pot agradar

Grand Hyatt Alkhobar Hotel and Residences
Al Khobar
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 156 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Abdulrahman Ibn Muath St.34714, Al Khobar, Eastern Province, 7723
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10009011
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
Els menors de 14 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
SHALLY RESIDENCE 3 Hotel
SHALLY RESIDENCE 3 Al Khobar
SHALLY RESIDENCE 3 Hotel Al Khobar
Preguntes freqüents
Opinions: Shally Residence 3
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
ISHRATH
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ISHRATH
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Flaminia
1 de set. de 2023
Flaminia
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Mikulas
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikulas
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Timothy
Viatge en grup
6 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad
Timothy
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Hammad M
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
2 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hammad M
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Mario
11 de des. de 2022
Mario
Estada de 6 nits (des. 2022)
4/10, Deficient
Nouf Mousa
10 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nouf Mousa
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
abdullah
Viatge en família
10 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
abdullah
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Mohamed
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mohamed
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
wael
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
wael
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
MUNTHER
Viatge en família
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
MUNTHER
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Saif
11 de juny de 2021
Saif
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Ahmad
18 de maig de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmad
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
sultan
4 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sultan
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Mahmoud
4 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mahmoud
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
abdu
28 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
abdu
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
arsalan
16 de gen. de 2021
arsalan
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
fahad
Viatge en família
12 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
fahad
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Mahmoud
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 Bed rooms
Mahmoud
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Safwan
Viatge en família
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Safwan
Estada d’1 nit (juny 2020)
4/10, Deficient
haytham
Viatge en família
7 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
haytham
Estada de 2 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
المكان المحيط بالفندق جميل وتمنيت الفندق كذلك
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
abdulrhaman
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
abdulrhaman
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Salha
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ممتاز
Salha
Estada d’1 nit (gen. 2020)