Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Al Diar Siji Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni

Suite executiva, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hamad Bin Abdulla Street, Al-Fujairah, 1199
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Siji Hotel Apartment
Siji Hotel Apartment
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 26 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 78 AED per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 100 AED per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Al Diar Siji
Al Diar Siji Al-Fujairah
Al Diar Siji Hotel
Al Diar Siji Hotel Al-Fujairah
Al Siji
Siji Hotel
Al Diar Siji Hotel Hotel
Al Diar Siji Hotel Al-Fujairah
Al Diar Siji Hotel Hotel Al-Fujairah
Preguntes freqüents
Opinions: Al Diar Siji Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Michal
29 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
International standard
Michal
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja
Decent hotel if your looking for cheaper options
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Muhammad
3 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Would like to stay again.
Muhammad
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Ahmed
21 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ahmed
Estada de 2 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
hazza
8 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
جيد جدا
hazza
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Tariq
4 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thanks
Tariq
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Ameet
28 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Poor service, old furniture
Ameet
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Ahmed
4 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
8/10, Bo
Hussain
2 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hussain
10/10, Excel·lent
Mahmood
20 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
فندق أكثر من رائع
Mahmood
8/10, Bo
faisal, UAE
26 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pleasing but to be improved
faisal
8/10, Bo
Maryam
12 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
مريح. نظيف.
Maryam
8/10, Bo
Ahmad
9 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good Hotel
Ahmad
2/10, Horrible
Khaled, abu Dhabi
6 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not even near to 5stars
Khaled
8/10, Bo
Abdulah
15 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel for the price you pay.
Abdulah
4/10, Deficient
Mohd
14 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd
8/10, Bo
Clifford, UAE
1 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A short stay
Clifford
8/10, Bo
MAJID, UAE
30 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
رحله استجمام
MAJID
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
رحلة عائلية
Viatger verificat
8/10, Bo
Abdullah, Syria ... Homs
6 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Abdullah
8/10, Bo
Shane, Australia
29 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació