Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Westin Pushkar Resort & Spa





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 154 €
taxes i impostos inclosos
24 de set. - 25 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la de luxe, 2 llits de matrimoni, accés a la piscina

Vil·la de luxe, 2 llits de matrimoni, accés a la piscina
El més destacat
Pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Petita piscina privada
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Vil·la reial, 1 llit doble, accés a la piscina

Vil·la reial, 1 llit doble, accés a la piscina
El més destacat
Pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Petita piscina privada
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Vil·la Grand, 1 llit de matrimoni gran, vistes al complex turístic (Balcony)

Vil·la Grand, 1 llit de matrimoni gran, vistes al complex turístic (Balcony)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Vil·la Grand, 2 llits de matrimoni, vistes al complex turístic (Balcony)

Vil·la Grand, 2 llits de matrimoni, vistes al complex turístic (Balcony)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
The Westin Pushkar Resort & Spa és a Peesangan, al casc històric i a prop d'una estació de tren. A més de visitar punts de referència com ara Buland Darwaza i Dargah, podràs apreciar la bellesa natural d'indrets com Llac Pushkar o Llac Foy Sagar. Temple de Savitri i Adhai-din-ka-Jhonpra són altres dos llocs recomanats per visitar. Gaudeix d'activitats a l'aire lliure, com ara la tirolina, l'equitació i les rutes de senderisme o ciclisme: molt bones opcions per a la teva estada a la zona!

Khasra No. 1242, 1243, 1196/1726, Village Surajkund, Motisar Road, Peesangan, Rajasthan, 305022
Què hi ha als voltants
- Temple de Brahma - 13 minuts en cotxe - 7.8 km
- Llac Pushkar - 14 minuts en cotxe - 8.1 km
- Dargah - 25 minuts en cotxe - 21.8 km
- Buland Darwaza - 25 minuts en cotxe - 21.8 km
- Llac Foy Sagar - 41 minuts en cotxe - 26.0 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Uturn Restaurant & Guest House - 12 minuts en cotxe
- Sunset Cafe - 13 minuts en cotxe
- Food & Forest - 15 minuts en cotxe
- OM Shiva Restaurant - 13 minuts en cotxe
- A Blue Star - 15 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
The Westin Pushkar Resort & Spa
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 8000 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 4000 INR per nen (6-11 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5100 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 3000 INR per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 3000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Westin Pushkar Resort Ajmer
Westin Pushkar Ajmer
The Westin Pushkar Resort Spa
The Westin Pushkar & Peesangan
The Westin Pushkar Resort & Spa Hotel
The Westin Pushkar Resort & Spa Peesangan
The Westin Pushkar Resort & Spa Hotel Peesangan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Westin Pushkar Resort & Spa
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
7,2
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
31 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Madhu
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madhu
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Geetaish
11 de juny de 2025
Geetaish
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GEETAISH
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
GEETAISH
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Nidhi
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nidhi
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ravneet
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ravneet
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ALAIN
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAIN
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Souren, Miramar
Viatge en família amb nens petits
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Souren
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jean-Christophe
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Christophe
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Meenakshi
Viatge en grup
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meenakshi
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Hardik
Viatge en família
12 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hardik
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Vijay
Viatge en família
9 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vijay
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
girish
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
girish
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
SEEMA
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Experience


SEEMA
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Abhinav, New Delhi
Viatge de negocis, Viatge en família
12 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhinav
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Sourabh
4 de jul. de 2020
Sourabh
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
AshishGupta, Delhi
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AshishGupta
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Florence, toronto
Viatge en grup
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florence
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
SameerM
Viatge en família
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SameerM
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
SAMARNATH
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Disappointing Experience
SAMARNATH
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel of Pushkar - Lovely Birthday Celebration
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Durjay
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Durjay
Estada d’1 nit (des. 2019)