Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Vendôme





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual júnior

Habitació doble per a ús individual júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Hôtel Birdy by HappyCulture
Gran Sud
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 478 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10, Cours des Minimes, Aix-en-Provence, 13100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.24 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9 EUR per persona (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec per fer una entrada tardana.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Vendôme Aix-en-Provence
Vendôme Aix-en-Provence
Hôtel Vendôme Hotel
Hôtel Vendôme Aix-en-Provence
Hôtel Vendôme Hotel Aix-en-Provence
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Vendôme
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Vincent
Viatge de negocis
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bien situé, chambre petite mais confortable
Vincent
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Gilles
6 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
christine
27 de gen. de 2023
christine
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Rywan
8 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rywan
Estada de 3 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Dalila
7 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dalila
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
CLAUDE
Viatge en grup
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
ACCUEIL DÉCEVANT
CLAUDE
Estada de 3 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Samia
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellents receptionnistes, hôtel mal insonorisé
Samia
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Ryan
17 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Ryan
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sympa. Gérant tres aimable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Linda
4 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
philippe
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel central agreable
philippe
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pour decouvrir aix en provenve
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
alexandra
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alexandra
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Arnaud
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnaud
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Birgit
Viatge en grup
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Biligt hotel med super beyjening
Birgit
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Yves
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge de negocis
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnaud
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Charles
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)