Radisson Blu Resort, Al Hoceima

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de platja elegant i piscina coberta

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Tot inclòs
  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Servei de neteja
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
17 de des. - 18 de des.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Suite júnior (Balcony or Terrace)

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
  • 57 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació prèmium (Balcony or Terrace)

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Barnussos
  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació superior (Balcony or Terrace)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Bidet
  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard (Balcony or Terrace)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Bany privat
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, balcó

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Bidet
  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite (Balcony or Terrace)

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
  • 57 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Suite familiar

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
  • 97 metres quadrats
  • Capacitat per a 8
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plage Sfiha KM 7 Hotel, Ait Youssef Ou Ali, Al Hoceima, 32000

Què hi ha als voltants

  • Estadi Mimoun El Arssi - 17 minuts en cotxe - 11.0 km
  • Marina d'Al Hoceima - 17 minuts en cotxe - 11.0 km
  • Platja de Quemado - 17 minuts en cotxe - 11.0 km

Com moure’s per la zona

  • Al-Hoceima (AHU-Charif Al Idrissi): a 15 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Aiman Jet Park - ‬20 minuts en cotxe
  • ‪Villa florido - ‬16 minuts en cotxe
  • ‪Snack OK - ‬17 minuts en cotxe
  • ‪Café Restaurant Basilic - ‬17 minuts en cotxe
  • ‪Restaurant El Baraka - ‬9 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Radisson Blu Resort, Al Hoceima

Hotel de luxe per a famílies
T'esperen un bar a la platja, un jardí i un parc infantil a Radisson Blu Resort, Al Hoceima. Dona't el gust amb un tractament amb embolcall corporal, una manicura o una pedicura i un tractament facial a l'spa de les instal·lacions. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes. A més, tindràs un bar i un gimnàs a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), pistes de tennis i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Servei de cura d'infants (de pagament), aparcament per a bicicletes i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 432 habitacions tenen avantatges com ara espais de treball aptes per a portàtils i barnussos. També s'inclouen serveis i instal·lacions com Internet gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Armaris robers o de rebost, balcons i bombetes LED

Detalls del tot inclòs

Radisson Blu Resort, Al Hoceima permet escollir la modalitat Tot inclòs. Aquestes tarifes són més altes perquè el preu de l'habitació ja inclou els àpats i les begudes (s'hi poden aplicar restriccions).

Propines i impostos

Les propines estan incloses, però se n'accepten d'addicionals d'acord amb el criteri del client.

Menjar i begudes

S'hi inclouen tots els àpats, els aperitius i les begudes

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: Internet per cable gratuït
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible de 07:00 a 10:30 de dilluns a divendres i de 08:00 a 11:00 els caps de setmana: 200 MAD per persona
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un bar a la platja

Activitats

  • Gimnàs
  • Parc infantil
  • Piscina coberta
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Spa complet
  • Tennis

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
  • Habitacions insonoritzades
  • Parc infantil
  • Piscina coberta
  • Piscina infantil
  • Taula de menjador

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Exterior

  • Accés directe a una platja privada
  • Hort
  • Jardí
  • Para-sols per a la platja
  • Tovalloles de platja

Spa complet

  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor (allotjament d'una planta)
  • Terres de fusta dura a l'habitació
  • Terres llisos a l'habitació

Més serveis

  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Sala de recepcions
  • Vaixella reutilitzable

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Taula de menjador

Altres

  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 23.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 200 MAD per persona (preu aproximat).
  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Radisson Blu Resort, Al Hoceima Hotel
Radisson Blu Resort, Al Hoceima Ait Youssef Ou Ali
Radisson Blu Resort, Al Hoceima Hotel Ait Youssef Ou Ali

Preguntes freqüents

Radisson Blu Resort, Al Hoceima té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Amb data 14 de des. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Radisson Blu Resort, Al Hoceima el dia 17 de des. de 2025 són d'almenys 85,07 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Radisson Blu Resort, Al Hoceima accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Registre de sortida: migdia.

A Radisson Blu Resort, Al Hoceima hi ha cap règim amb tot inclòs?

Alguns dels plans de tarifes que s'ofereixen en aquest hotel incorporen règims amb tot inclòs.

On es troba Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Aquest hotel a Ait Youssef Ou Ali té accés directe a la platja i es troba a menys de 15 km de les atraccions següents: Estadi Mimoun El Arssi, Platja de Quemado i Marina d'Al Hoceima.

Opinions: Radisson Blu Resort, Al Hoceima

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 19 de 73 opinions
Puntuació 8: Bo. 21 de 73 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 73 opinions
Puntuació 4: Deficient. 10 de 73 opinions
Puntuació 2: Horrible. 14 de 73 opinions

7,0/10

Neteja

6,2/10

Personal i servei

7,2/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Badr

Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Mary

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We went in off season so a lot of things were not open but we went for the pool and beach so it worked out
Estada de 3 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Hakim

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Personeel zeer onbeschoft en onbetrouwbaar. Er lagen geen handdoeken op de kamer. Receptie 9x gebeld, zij beloofden de handdoeken te komen brengen. Na meer dan 5 uur wachten hebben ze geen handdoeken gebracht. Eindstand receptie loog en was onvriendelijk. In dit hotel zijn er 89 mensen in het ziekenhuis opgenomen door voedselvergiftiging vanuit het buffetzaal ontbijt en diner.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Mohamed

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Will never visit again
Estada de 5 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Mohamed

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Will never return again
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Mohamed

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poor quality and buffet is horrible , I have even spoke to the chef his answer was , it is impossible to accommodate a good quality food for the high demand and an almost 2 tons of waste on a daily basis. Therefore they had to corner
Estada de 2 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Hayat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
La comida muy mala el zumo de naranja le ponen agua no hay ningún responsable para hablar con el un0
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Iness

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Décevant

Un séjour très décevant. Dès l’accueil, on sent un gros problème d’organisation : beaucoup d’attente et aucune fluidité. Le petit-déjeuner est encore pire, bondé et sans aucune gestion, ce qui gâche complètement l’expérience. Le complexe en lui-même pourrait être agréable, mais la propreté laisse à désirer. C’est surtout lié au manque de civisme des clients, mais le personnel ne fait pas assez pour maintenir un bon niveau d’hygiène. Autre point frustrant : les transats sont “réservés” dès le matin avec des serviettes posées dessus, alors qu’il n’y a parfois personne qui les occupe de la journée. Résultat, impossible de profiter sereinement de la piscine ou de la plage. En résumé : trop de monde, pas d’organisation, et un service qui n’est pas à la hauteur d’un Radisson Blu.
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Hamza

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved it but check in and check out take way to long and it always seems like there’s always a problem at the front desk. Other than that it was really nice and a great experience. They just need more staff for check in and check out.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Mohamed

Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very disappointed
Estada de 7 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

hatim

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Location is great
Estada de 3 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Nadia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Personeel was behulpzaam. Voldoende faciliteiten.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Chambre très belle et propre mais soyez patients, 1h pour nous remettre juste la carte de la chambre à la réception
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Imane

Viatge en família
Estada de 5 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Stephane

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Très bel hôtel mais service catastrophique
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Amine

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very rude customer service especially at the front desk. Overall, stay away from this hotel. Very very rude service at all
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Imane

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Souad

Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Khalid

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Es war wirklich alles perfekt vom Hotel vom Personal vom Essen und Service alles hat gepasst und hat verdient seine 5 Sterne ich empfehle es jedem
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Farida

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alles was top dit jaar, vergeleken met vorig jaar is de service en opties qua lunch/diner 100% vooruitgegaan. Vriendelijk personeel, netjes, genoeg variatie qua eten. Perfect hotel als je wilt ontspannen. Animatieteam was ook erg goed.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

SOFIA

Estada de 5 nits (ag. 2024)

2/10, Horrible

Salma

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not same like last year, no service no good food, dirty!!
Estada de 2 nits (ag. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Le management est à changer urgemment :

à force de réduire les couts le management réduit la qualité du Service: -Accueil:manque de personnel,donc délai d'attente très très très long -Après file d'attente pour l'enregistrement:La suite réservée n'est pas prête (pas encore nettoyée) il a fallu 4h d'attente en plus!!!donc probablement pas assez de personnel pour nettoyer toutes les suites ce jour. -Repas : pas de variation dans les fruits. Toujours beaucoup d'attente avec parfois rupture de stock du poisson proposé, avec une seule personne pour le préparer : donc des économies sur le poisson et encore des économies sur le personnel... -Tous les cafés/bars proposent uniquement des jus en pack(de mauvaise qualité en plus) aucun jus frais (on est au Maroc pays des fruits). Plusieurs produits manquent pour préparer des commandes = Mojitos sans menthe, Cocktails sur le menu, le barman le prépare sans tous les ingrédients ou change la recette) Manque de personnel pour préparer les commandes (réduction des couts) donc délais++ -Les bancs pour manger au resto,les chaises, petites tables à coté des translates ne sont jamais nettoyés donc sont tous extrêmement sales!! Bilan : des vacances à faire la file pour s’enregistrer, attendre que la suite soit nettoyée, attendre pour des "pseudo cocktails " avec ingrédients de mauvaise qualité , attendre pour des repas, manger sur des bacs sales...tout cela pour réduire les couts....la qualité du service fournis est extrêmement réduite...Management et mentalité à changer en urgence
Estada de 3 nits (ag. 2024)

2/10, Horrible

SOFIA

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Médiocre, sale, lente file d’attente pr le check in, restauration horrible plusieurs cas d’intoxication
Estada de 5 nits (ag. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Zéro

Tout est très cher. J’avais la formule petit déjeuner. Un verre de pepsi imbuvable au bar m’a été facturé 4€.. Les boissons du bar penthouse sont très chères également en moyenne 14€.. les chichas sont facturées entre 35 et 45€.. c’est peut être les raisons pour lesquelles ce bar est vide tous les soirs. La piscine du spa (gratuite en 2023) est désormais payante et vide (18€). Il faut attendre énormément de temps pour se faire servir au bar splash. Les employés ne parlent pas tous français ni anglais, communication compliquée. La qualité de la nourriture est faible. La navette pour se déplacer a été supprimée. Les chambres les plus éloignées sont difficiles à rejoindre. Qualité des animations très faibles. Très peu de choses proposées aux adultes, à part les animations musicales du soir, en journée il n’y a quasiment rien. Musique à fond toute la journée à la piscine on se croirait en boîte de nuit. On ne peut même pas communiquer tellement c’est fort. Qualité du son médiocre d’ailleurs. Pour les enfants ok mais toujours la même choses. Terrains de sport pas suffisamment exploités. Manque d’hygiène et de propreté dans les bars. Qualité du service à revoir. Serviettes de bain parfois indisponibles..inacceptable, sachant que l’hôtel n’est pas complet. Prix des activités proposées par le prestataire exorbitants. Nous sommes à Al Hoceima,pas à Miami. Ma voiture a été percutée par un véhicule sur le parking, personne n’a été capable de me dire quoi faire. Réparation à ma charge
Estada de 13 nits (ag. 2024)