Hotel Ribis
Hotel a Ait Melloul amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ribis





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue Hassan II, Ait Melloul, Agadir, 86150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dar Maktoub
Dar Maktoub
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 59 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.92 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 8 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ribis Ait Melloul
Ribis Ait Melloul
Hotel Ribis Hotel
Hotel Ribis Ait Melloul
Hotel Ribis Hotel Ait Melloul
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ribis
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Gildas
Viatge en grup
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gildas
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Travis
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice but not much around or convenient
Travis
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
PHILIPPE
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PHILIPPE
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
jean
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
jean
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
jean
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
limite correct
jean
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)