Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Teya Beach Hotel





Opinions
2,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kabalana Rd, Ahangama, Southern Province, 80650
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10 USD.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Teya Beach Hotel Hotel
Teya Beach Hotel Ahangama
Teya Beach Hotel Hotel Ahangama
Preguntes freqüents
Opinions: Teya Beach Hotel
Opinions
2,0
2,0/10
Neteja
2,0/10
Personal i servei
2,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2024)