ISIAS Hotel Adiyaman
Hotel a Adiyaman amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ISIAS Hotel Adiyaman





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Futons addicionals
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Futons addicionals
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoca Omer Mah. Ataturk Bulvari No 220/A, 05532896670, Adiyaman, Adiyaman, 02000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Isias Hotel
Grand Isias Hotel
- Aparcament inclòs
- Restaurant
- Serveis de bugaderia
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per la roba de llit: 100 TRY per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 TRY per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 17 TRY només l'anada (entre 5 i 10 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
ISIAS Hotel Adiyaman Hotel
ISIAS Hotel Adiyaman Adiyaman
ISIAS Hotel Adiyaman Hotel Adiyaman
Preguntes freqüents
Opinions: ISIAS Hotel Adiyaman
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 d’oct. de 2022
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Günter
22 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heiß und Cool
Günter
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
JAMILE
Viatge en família
25 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GOOD HOTEL
JAMILE
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Hüseyin
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hüseyin
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Ismail
Viatge en família
19 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ismail
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
ISMAIL CUNEYT
Viatge en família
19 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beklentilerimizden iyi.
ISMAIL CUNEYT
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Mikail Aksen
10 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikail Aksen
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
BURAK
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good service, mediocre pillows
BURAK
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Nuanchan
31 d’oct. de 2021
Nuanchan
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
LIRI
5 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LIRI
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice rooms
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
UMUT
Viatge de negocis
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UMUT
Estada d’1 nit (juny 2021)