Hotel Quinta Karla
Hotel a la vora del llac amb piscina a l'aire lliure i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Quinta Karla





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Pati
Ventilador
Bany privat
Servei de neteja diari
Pati
Ventilador
Bany privat
Frigorífic
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits dobles, frigorífic

Habitació Comfort, 2 llits dobles, frigorífic
El més destacat
Frigorífic
Ventilador
Bany privat
Servei de neteja diari
Ventilador
Bany privat
Frigorífic
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Habitació romàntica

Habitació romàntica
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador
Bany privat
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Ventilador
Bany privat
Frigorífic
Neteja diària
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Fuerza Aerea Militar, Playa Pie de la Cuesta, Acapulco, GRO, 39900
Sobre aquest allotjament
Hotel Quinta Karla
Allotjaments similars

Club Cadena
Club Cadena
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 3 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 75 MXN per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450.00 MXN per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Quinta Karla
Hotel Quinta Karla Acapulco
Karla Hotel
Quinta Karla
Quinta Karla Acapulco
Hotel Quinta Karla Hotel
Hotel Quinta Karla Acapulco
Hotel Quinta Karla Hotel Acapulco
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Quinta Karla
6,6
6,6
Neteja
6,8
Ubicació
7,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
5,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Geoffrey
18 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geoffrey
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
ANA MARIA
Viatge en família amb nens petits
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANA MARIA
Estada de 5 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
CLAUDIA
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
CLAUDIA
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Regina
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Regina
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Leticia
Viatge en família
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leticia
Estada de 2 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Cesar
Viatge de negocis
30 de maig de 2023
Cesar
Estada de 2 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Isabel
Viatge en família amb nens petits
23 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabel
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
JUAN JOSÉ
Viatge en família
22 de maig de 2023
Excelente!!!
JUAN JOSÉ
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Marcela
2 de maig de 2023
Marcela
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jose
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
8/10, Bo
Ana Gabriela
Viatge en parella
18 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Gabriela
Estada de 2 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
ABEL
17 de gen. de 2023
ABEL
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
carole marie odette
Viatge en parella
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
carole marie odette
4/10, Deficient
Noemi
3 de gen. de 2023
Noemi
Estada de 3 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Edgar
29 de des. de 2022
Edgar
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Gerardo
Viatge en grup, Viatge en família
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerardo
10/10, Excel·lent
Abraham
6 de des. de 2022
Abraham
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
Samuel
Viatge en família
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Victor Manuel
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor Manuel
Estada d’1 nit (nov. 2022)
4/10, Deficient
Angel
26 de set. de 2022
Angel
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
zaida
Viatge en família
5 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zaida
Estada de 3 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
octavio
Viatge de negocis, Viatge en grup
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
octavio
Estada de 3 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
Yaravit
20 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaravit
Estada de 2 nits (juny 2022)




