Hotel Nilo
Hotel a Acapulco amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nilo





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni

Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe, microones, vistes a la piscina

Habitació doble de luxe, microones, vistes a la piscina
El més destacat
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 4 No. 105 Esq. Ortiz Monasterio, Col. Icacos, Acapulco, GRO, 39860
Sobre aquest allotjament
Hotel Nilo
Allotjaments similars

Ramada by Wyndham Acapulco Hotel & Suites
Ramada by Wyndham Acapulco Hotel & Suites
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 571 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nilo Acapulco
Hotel Nilo
Nilo Acapulco
Hotel Nilo Hotel
Hotel Nilo Acapulco
Hotel Nilo Hotel Acapulco
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nilo
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernardo
Viatge en parella
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernardo
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Montserrat
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Montserrat
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gualberto
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Gualberto
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
BRIAN
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
BRIAN
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Alberto
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Alberto
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MARÍA EUGENIA ROJAS
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARÍA EUGENIA ROJAS
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angel
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alexis Armando
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis Armando
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cinthya
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cinthya
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
M Philip
6 de març de 2025
M Philip
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar Daniel Sanchez
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar Daniel Sanchez
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jesus
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Andy
Viatge en grup
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Aníbal Fabián
Viatge en parella
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aníbal Fabián
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tania Isabel Gama
10 de nov. de 2024
Tania Isabel Gama
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Octavio
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Octavio
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gibran
21 de set. de 2024
Gibran
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lidia
Viatge de negocis, Viatge en família
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel ·lent
Rosy
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosy
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebeca
Viatge en grup
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebeca
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
fidel
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
fidel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Yañez Fonseca
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yañez Fonseca
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Julio Cesar
Viatge de negocis
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Julio Cesar
Estada d’1 nit (jul. 2024)








