Kasteel van Nieuwland
Hotel a Aarschot amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Kasteel van Nieuwland





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Beemdenstraat 61, Aarschot, 3200
Sobre aquest allotjament
Kasteel van Nieuwland
Allotjaments similars

'S Hertogenmolens
'S Hertogenmolens
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 222 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Kasteel van Nieuwland Hotel Aarschot
Kasteel van Nieuwland Hotel
Kasteel van Nieuwland Aarschot
Preguntes freqüents
Opinions: Kasteel van Nieuwland
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elisabetta
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisabetta
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
gerhard
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
gerhard
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
James
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

James
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Martine
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top locatie met een gouden randje
Martine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Willem
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Willem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jim
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jim
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
M.
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
What a pleasure to be here.
M.
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphael
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raphael
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
O.P.
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
O.P.
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Leon
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leon
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
M.
15 de nov. de 2024
M.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julian
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Pascal
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en grup
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pasquale
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pasquale
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rusty
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top notch
Rusty
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge de negocis
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Corentin
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corentin
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
BENJAMIN, Brecht
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BENJAMIN
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Helle Adelholm
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roligt slotshotel
Helle Adelholm
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel familial dans un cadre agréable
Peter
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Dermot Kerins
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The food in the restraunt is fantastic.
Dermot Kerins
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Bianca
11 de nov. de 2023
Top




Bianca
Estada d’1 nit (nov. 2023)








