Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament INNSiDE by Meliá Aachen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: the Innside Premium Room

the Innside Premium Room
Carregar totes les fotos de: the Innside Room

the Innside Room
També et pot agradar

Novotel Aachen City
Aachen-Mitte
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 854 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sandkaulstr. 20, Aachen, 52062
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Motel One Aachen
Motel One Aachen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 287 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 26 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 26 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
INNSIDE Meliá Aachen Hotel
INNSIDE Meliá Aachen
Innside By Melia Aachen Aachen
Innside Aachen
INNSIDE by Meliá Aachen Hotel
INNSIDE by Meliá Aachen Aachen
INNSIDE by Meliá Aachen Hotel Aachen
INNSiDE by Melia Aachen
INNSiDE by Meliá Aachen Hotel
INNSiDE by Meliá Aachen Aachen
INNSiDE by Meliá Aachen Hotel Aachen
Preguntes freqüents
Opinions: INNSiDE by Meliá Aachen
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lothar
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lothar
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
elise
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
elise
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jose
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

jose
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yuri
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Malgorzata
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malgorzata
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dolores
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dolores
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mate
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mate
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MAURO
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAURO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sang Joo, Vienna
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sang Joo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Antonia
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Dirk
2 d’abr. de 2025
Dirk
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wilfred
Viatge en parella
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilfred
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wilfred
Viatge en parella
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilfred
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvio
15 de març de 2025
Sylvio
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Margit
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margit
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
13 de març de 2025
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Drio
10 de març de 2025
Drio
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Benno
10 de març de 2025
Benno
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leslie, Lawrenceburg
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kerstin
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kerstin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Oliver
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rolf
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolf
Estada d’1 nit (març 2025)