Hotel Rose
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant i amb bars
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rose





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 157 €
taxes i impostos inclosos
5 de des. - 6 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Bressols
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Un bidet
Bany privat
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Hans Wassermann 10, Villabassa, BZ, 39039
Sobre aquest allotjament
Hotel Rose
Allotjaments similars

Turmhotel Gschwendt
Turmhotel Gschwendt
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Bar
9.0 de 10, Fantàstic, 97 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT021113A1LEROZNEH
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rose Villabassa
Rose Villabassa
Hotel Rose Hotel
Hotel Rose Villabassa
Hotel Rose Hotel Villabassa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Rose
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en parella
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Debbie
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Debbie
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Diana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Emma
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mollie
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mollie
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Gary
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
MarieJade
Viatge en parella
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MarieJade
8/10, Bo
Salvatore
Viatge en parella
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvatore
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Emine, BROOKLYN
Viatge amb animals de companyia
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emine
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
simone
27 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
simone
Estada de 5 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Darrin
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darrin
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Giuliano
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuliano
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Bernhard
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Horst
8 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Horst
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2022)
8/10, Bo
Denny
Viatge de negocis
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
viaggio di lavoro
Denny
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en família
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Darrin
18 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darrin
Estada de 4 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Jonathan
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada d’1 nit (set. 2021)








