The Ning Resort Ubud
Complex turístic de luxe a Ubud amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament The Ning Resort Ubud





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 17 de 17 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
2 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
2 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Piscina privada
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Terrassa o pati
Sala d'estar independent
Piscina privada
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Sala d'estar independent
Petita piscina privada
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Terrassa o pati
Sala d'estar independent
Piscina privada
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite prèmium

Estudi en suite prèmium
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: One Bedroom Pool Villa With Living Room

One Bedroom Pool Villa With Living Room
Carregar totes les fotos de: One Bedroom Pool Villa With Patio

One Bedroom Pool Villa With Patio
Carregar totes les fotos de: Suite With Balcony

Suite With Balcony
Carregar totes les fotos de: Deluxe Suite With Balcony

Deluxe Suite With Balcony
Carregar totes les fotos de: One Bedroom Villa With Plunge Pool

One Bedroom Villa With Plunge Pool
Carregar totes les fotos de: Two Bedrooms Pool Villa

Two Bedrooms Pool Villa
Deluxe Suite With Balcony
One-Bedroom Pool Villa
One Bedroom Pool Villa With Plunge Pool
Residential Suite Two Bedrooms With Balcony
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Raya Pejeng Kawan, Banjar Sala, Desa Pejeng Kawan, Ubud, Bali, 80552
Sobre aquest allotjament
The Ning Resort Ubud
Allotjaments similars

The Lokha Ubud Resort, Villas & SPA
The Lokha Ubud Resort, Villas & SPA
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 640 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500000 IDR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 550000 IDR per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús del bressol: 300000 IDR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 450000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
The Ning Resort Ubud Ubud
The Ning Resort Ubud Resort
The Ning Resort Ubud Resort Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: The Ning Resort Ubud
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
jorge
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jorge
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Pammela Verenize
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pammela Verenize
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Svea
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Svea
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Brye
Viatge en família amb nens petits
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brye
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominique Rose
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique Rose
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NICOLE
Viatge en parella
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


NICOLE
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ambarish
Viatge en parella
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ambarish
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Khalid
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khalid
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Laila
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Et vakkert hotell med Bali Vibes




Laila
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marivic
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marivic
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
FRANCO
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Gaech
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaech
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
DEMEKA
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DEMEKA
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
vivian
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Where to get the most beautiful and restful stay i



vivian
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
Viatge en parella, Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teresa
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mini
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mini
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
molly
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
molly
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chloe
23 de set. de 2024
Chloe
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEKI
Viatge de negocis
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEKI
Estada de 5 nits (set. 2024)








